"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Zal dan ook maar gelijk zeggen dat ie cooler voor geen zak zin heeft, hij zit nu tegen ze backplate te blazen zal niet echt helpen
Verwijderd
Niet echt slim dus om achter de computer te zitten met zo'n "blower" achter de pc.
Maar hij staat uit zie ik al, geen wonder.
Verwijderd
LOL whoehahaha hoe kan jij nu zien op een foto dat de blower uit staatOp vrijdag 08 juni 2001 18:44 schreef Sandman het volgende:
Maar hij staat uit zie ik al, geen wonder.
Verwijderd
Misschien is het een webcam!Op vrijdag 08 juni 2001 19:17 schreef Mr.WWW het volgende:
[..]
LOL whoehahaha hoe kan jij nu zien op een foto dat de blower uit staat![]()
Verwijderd
paar weken terug (he, vreemd, ik kan em niet meer vinden
en al een 1/2 jaar terug ook al es...
toch vind ik dat het vergeleken met de herrie die het ongetwijfeld zal maken niet de benodigde koeling op zal leveren... hij waait grotendeels om de kast, en diezelfde kast staat ook nog in een ongunstige positie t.o.v. de koeling
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Stoppen met je tong!Op vrijdag 08 juni 2001 22:26 schreef Wapzer het volgende:
Daar heb je echt een fingerguard voor nodig , probeer hem anders eens te stoppen met je pink ofzo, of stop er een bezemstok in ofzo, kan je lol hebben
Kheb ooit een filmpje gezien van een gozer die een gewone huiskamer-fan stopte met z'n tong.....
Maar da's iets te offtopic, dit mag eik ook nie
Haha lolOp vrijdag 08 juni 2001 22:24 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Je moet iig geen bureaustoel met wieltjes hebben
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Verwijderd
Maar hoe dan ook super koel
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
aan de zeikant komt er ook een draad uit, maar die houd ineens op aan de voorkant ergensOp zaterdag 09 juni 2001 12:56 schreef PsyFlux het volgende:
Toch vind ik het een vage foto vinden... het lijkt wel alsof die enorme koeler alleen een doos is met het plaatje van een fan derop...
Verwijderd
jemig wat een fossiel, die ben ik een jaar geleden ofzo al tegengekomenOp vrijdag 08 juni 2001 18:43 schreef LopeZ het volgende:
Inderdaad lekker oud
Zal dan ook maar gelijk zeggen dat ie cooler voor geen zak zin heeft, hij zit nu tegen ze backplate te blazen zal niet echt helpen
die kast staat zo want als ie omgekeerd staat vind z'n cdromspeler het niet leuk al die wind en nog wat dingetjes
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Op vrijdag 08 juni 2001 22:24 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Je moet iig geen bureaustoel met wieltjes hebben
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)