Wie biedt er nou echt onbeperkt mobiel internet aan?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuyMoria
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-07-2021
Gisteren heb ik mijn abonnement bij Tele2 opgezegd, dus ik ben op zoek naar een nieuwe abonnement waarbij het ook echt mogelijk is om onbeperkt te internetten. Ik heb verschillende websites bekeken en iedereen raad dan ook Robin Mobile aan, maar ik lees nou weer iets over aangepaste voorwaarden waardoor het juist niet meer onbeperkt is. Ik wil gewoon niet de hele tijd op hoeven letten hoeveel ik verbruikt hebt, om het vervolgens de rest van de maand weer rustiger aan te gaan doen met mijn MB's.

Onbeperkt bellen en sms'en is niet noodzakelijk, het gaat mij vooral om het internet. Ik ben overigens niet op zoek naar providers die onbeperkt beloven, maar dan wel de snelheid aanpassen naar een ongelooflijk langzame snelheid na zoveel GB verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Geen enkele provider zal onbeperkt aanbieden zonder stok achter de deur voor de grote slurpers. Je zegt ook niet wat je maandelijks wilt uitgeven, en je zegt niet wat je zelf al hebt uitgezocht. Als je zoekt naar werkelijk onbeperkt voor een schijntje, dan kun je het wel vergeten :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 14:05
RobinMobile zet bij het duurste abonnement de snelheid naar 2 Mbit/s na 8GB verbruik.
Als deze snelheid nog genoeg voor jou is, is het in feite onbeperkt internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:49
Bij T-mobile heb je bundel van 10GB, echter wordt de snelheid flink afgeknepen naar 64kb/s.

Onbeperkt bestaat niet, maar ik heb zelf een 500mb bundel omdat ik buitenhuis haast niks gebruik, ik heb gisteren nog 330mb over voor deze maand.

Thuis gaan we richting de 30gb per maand op de telefoon natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuyMoria
@gambieter

Ik heb er 40-50 per maand voor over, dus zeker geen schijntje.

@calvinturbo

Als hij echt wordt afgeknepen naar 2 Mbit/s, dan vind ik dat eerlijk gezegd niet zo'n groot probleem. Kan je me misschien ook een linkje geven waar dit precies staat aangegeven?

@Mizgala28

Na hoeveel GB verbruik wordt de snelheid teruggedraaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook je gebruik aanpassen en juist zo weinig mogelijk gebruik maken van mobiel internet en zoveel mogelijk WiFi gebruiken.

Want onbeperkt krijg je toch nergens en Robin mobile is nou ook niet echt goedkoop. Ik zelf gebruikte daarvoor *Bliep, dat was echt onbeperkt, maar met een beperkte snelheid van 384 kbps, dus echt veel kun je er toch niet mee verbruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
BuyMoria schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:00:
@gambieter

Ik heb er 40-50 per maand voor over, dus zeker geen schijntje.

@calvinturbo

Als hij echt wordt afgeknepen naar 2 Mbit/s, dan vind ik dat eerlijk gezegd niet zo'n groot probleem. Kan je me misschien ook een linkje geven waar dit precies staat aangegeven?

@Mizgala28

Na hoeveel GB verbruik wordt de snelheid teruggedraaid?
Dat is natuurlijk afhankelijk van je bundel.

Sorry maar het staat echt op Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuyMoria
Topic kan gesloten worden

[ Voor 90% gewijzigd door BuyMoria op 22-02-2014 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
BuyMoria schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 19:34:
Ik heb besloten een abonnement te nemen bij T-Mobile van 10 GB en 200 belminuten per maand. Niet onbeperkt, maar het komt er toch aardig in de buurt. Ik neem aan dat de snelheid pas wordt afgeknepen zodra je over de 10 GB zit? Ik kan het antwoord namelijk niet vinden op de T-Mobile website of Google.
Staat ook echt vermeld op beiden, maar ja pas nadat je buiten je bundel bent wordt de snelheid van je internet afgeknepen.
Pagina: 1