Gisteren heb ik mijn abonnement bij Tele2 opgezegd, dus ik ben op zoek naar een nieuwe abonnement waarbij het ook echt mogelijk is om onbeperkt te internetten. Ik heb verschillende websites bekeken en iedereen raad dan ook Robin Mobile aan, maar ik lees nou weer iets over aangepaste voorwaarden waardoor het juist niet meer onbeperkt is. Ik wil gewoon niet de hele tijd op hoeven letten hoeveel ik verbruikt hebt, om het vervolgens de rest van de maand weer rustiger aan te gaan doen met mijn MB's.
Onbeperkt bellen en sms'en is niet noodzakelijk, het gaat mij vooral om het internet. Ik ben overigens niet op zoek naar providers die onbeperkt beloven, maar dan wel de snelheid aanpassen naar een ongelooflijk langzame snelheid na zoveel GB verbruik.
Onbeperkt bellen en sms'en is niet noodzakelijk, het gaat mij vooral om het internet. Ik ben overigens niet op zoek naar providers die onbeperkt beloven, maar dan wel de snelheid aanpassen naar een ongelooflijk langzame snelheid na zoveel GB verbruik.