Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Outlook.com synchroniseert niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een aantal dagen heb ik problemen met een outlook.com account. De mail app in Windows 8 geeft aan dat het account niet beschikbaar is, zodra ik probeer een mail te versturen of beantwoorden. Het lukt ook niet om de account in te stellen in iOS. Ook hier de melding dat de synchronisatie niet lukt. Als ik via de website inlog, krijg ik ook een melding dat de account niet goed lijkt te werken. Als ik een ander outlook.com account toevoeg aan de mail app of iOS werkt het perfect.

Het lijkt er dus op dat er iets met het account aan de hand is. Iemand tips hoe dit op te lossen?

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Het lijkt me sterk dat je de foutmelding "je account lijkt niet goed te werken" krijgt. Wat is de precieze melding (en waar zie je deze) of welke problemen heb je met de web client?

Als je two-step authentication ingeschakeld hebt, dan moet je gebruik maken van een app-password.
Zie: Outlook and Two-Step Authentication for Outlook.com and Hotmail accounts (heeft ook betrekking op andere clients welke geen native ondersteuning bieden voor Two-Step Auth)

HowTo-Outlook | MSOutlook.info