Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kalender in html

Pagina: 1
Acties:
  • 274 views

• PT_
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-03-2015
Goedendag,

ik heb een eigen site gemaakt over muziek en nu leek het me wel leuk om daat een kalender in te zetten met concerten e.d. Kan ik ergens zo'n code vinden? Ik heb al heel veel afgezicht, maar kon niks vinden. Het liefst heb ik er 1 als een soort tabel en als je dan met je muis ergens overheen gaat dat er dan informatie komt

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-11 11:57
Je zou eens een kijkje kunnen nemen naar http://arshaw.com/fullcalendar/ . Deze werkt volledig via HTML en JavaScript. Ook kan je eventueel events inladen via PHP.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Lees Waar vind ik...? even en daarnaast ons beleid over scriptrequest ;)

Als je bij 't openen van een topic onze Quickstart hanteert stellen we dat zeer op prijs; we verwachten hier namelijk wel iets meer inzet (zichtbaar; als in: dat zien we graag terug in een topicstart) dan "ik heb gezocht maar kon niets vinden". Je maakt me niet wijs dat je met 1 google query niet 10.000 kalenders vindt; dat ze dan niet voldoen aan je wensen is een tweede. Geef dan dus even aan wat je wél gevonden hebt, waarom dat niet voldoet en wat je dus graag wél zou zien, wat je zélf hebt gemaakt/geprobeerd en waar je (concreet) op stuk loopt.

Oh, en tot slot: Waar hoort mijn topic?; je vraag/topic hoort in Webdesign, Markup & Clientside Scripting, niet in Programming.

[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 22-02-2014 12:55 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.