Ik heb een ps en speel dagelijks fifa14. Echter vind ik schiet spellen met online mogelijkheden ook leuk. Ik zou dus graag met een groep een bepaalde opdracht willen uitvoeren of elkaar afschieten. Met elkaar praten via de mic. Of mischien wel elkaar zien via de cam. Ik weet niet of deze functionaliteiten allemaal in deze spellen zit, maar ik twijfel tussen battlefield en call of duty omdat deze naar mijn mening dr meest bekende schiet spellen zijn op de ps4. Wat vinden jullie een leuker spel? Ben benieuwd naar jullie mening.
dit gaat weer een leuke meningen topic worden ..
mijn mening is dat bf4 beter is dan CoD, dit komt omdat ik een fan ben van team play en niet van run and shoot zoals CoD (toch ghost gehaald om uit te testen, mening bleef hetzelfde
)
we kunnen je wel dingen gaan aanraden, maar het is uiteindelijk jou eigen keus.
je geeft in je TS aan dat je wel een bepaalde opdracht wilt uitvoeren, maar ook elkaar gewoon wil afschieten, dan raad ik toch BF4 aan, door de verschillende game modes is er voor iedereen wel wat leuks, TDM is een aanrader als je gewoon wilt schieten zonder opdrachten.
mijn mening is dat bf4 beter is dan CoD, dit komt omdat ik een fan ben van team play en niet van run and shoot zoals CoD (toch ghost gehaald om uit te testen, mening bleef hetzelfde
we kunnen je wel dingen gaan aanraden, maar het is uiteindelijk jou eigen keus.
je geeft in je TS aan dat je wel een bepaalde opdracht wilt uitvoeren, maar ook elkaar gewoon wil afschieten, dan raad ik toch BF4 aan, door de verschillende game modes is er voor iedereen wel wat leuks, TDM is een aanrader als je gewoon wilt schieten zonder opdrachten.
PSN: Europhea
Killzone Shadow Fall, veel leukerder online dan CoD of BF4
nothing stops this train
Ik denk dat BF4 beter is voor jullie, het is veel meer teamplay dan CoD. CoD is spray n pray, alleen maar rond rennen en schieten.
Ik denk dat killzone niks voor mij is. Al dat neppe gedoe vind ik niks. Dus van die robots en vreemde aliens vind ik niet leuk. Ik heb al wat filmpjes gezien van battlefield en cod, daar zag ik toch wel echte mensen die elkaar afschieten.
Leukerder nog wel.Kol Nedra schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:44:
Nog aan aanrader is TitanFall.
Moet je nog wel even geduld hebben tot 11 maart.
Maar de keuze tussen CoD en Bf is makkelijk gemaakt,. (Bf)
Ondanks dat Bf 4 flink tegenviel blijft hij beter dan CoD ( mening )
( ben er niet helemaal bij vandaag, lees dat het voor de PS is
)
Moet je nog wel even geduld hebben tot 11 maart.
Maar de keuze tussen CoD en Bf is makkelijk gemaakt,. (Bf)
Ondanks dat Bf 4 flink tegenviel blijft hij beter dan CoD ( mening )
( ben er niet helemaal bij vandaag, lees dat het voor de PS is
[ Voor 14% gewijzigd door vdwereld op 22-02-2014 21:27 ]
Tja, dat is maar net een mening. Ik kan persoonlijk niet echt in KZ komen, de gameplay ligt mij gewoon niet.Kol Nedra schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 10:44:
Ik zou als ik jou was inderdaad voor BF4 gaan.
killzone in ieder geval de singleplayer is echt middelmatig.
ok zie er goed uit, schiet lekker, maar ik raak steeds de weg kwijt en als je wilt kijken welke richting je op moet, zie je een heel klein oranje simbooltje.
Killzone op de vita lied een blauwe richtingspijl op de grond op lichten, zodat je nooit verdwaalde.
ok zie er goed uit, schiet lekker, maar ik raak steeds de weg kwijt en als je wilt kijken welke richting je op moet, zie je een heel klein oranje simbooltje.
Killzone op de vita lied een blauwe richtingspijl op de grond op lichten, zodat je nooit verdwaalde.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Het is best knap om in de singleplayer te verdwalen. Je ziet inderdaad een bolletje maar zo gigantisch groot zijn de maps nu ook weer niet...Pykow schreef op zondag 23 februari 2014 @ 07:35:
killzone in ieder geval de singleplayer is echt middelmatig.
Ik heb in ieder geval geen ervaring met BF of COD op de PS4, al neig ik zelf persoonlijk meer naar BF, maar Killzone was voor mij een net niet shooter en heb deze dan ook onlangs verkocht. Singleplayer is inderdaad matig (begint sterk en eindigt zwak) en de multiplayer is met momenten leuk maar is vooral toch gangetje-gangetje werk (op paar maps na). Dan kan je volgens mij beter BF hebben waarbij je de open maps hebt inclusief voertuigen.
Pagina: 1