Hey medegamers,
Ik ben al een tijdje van plan een nieuwe computer te kopen omdat mijn huidige laptop ( i3 en Intel HD Graphics) geen enkele game meer draait zelfs Minecraft niet, maar ik kom er maar niet uit.
Ik had deze pc gezien en leek mij wel geschikt: http://www.medion.com/nl/...KOYA+PC+P5393+F/410018772
Hier wat informatie om jullie een beter inzicht te geven:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Dirt Showdown, Minecraft en in de toekomst wel zwaardere games zoals Dayz of NFS Rivals.
En video editing met Sony Vegas Pro 11.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat te denken aan een gave kast zoals de Cooler Master Enforcer (het enige minpunt die ik kan vinden bij de Medion is die lelijke kast)
Processor: i5 4e generatie
Moederbord: ben ik nog niet over uit, maar ik vind in ieder geval een sterke videokaart voldoende.
Geheugen: 8GB Ram
Harde Schijf: 1TB
SSD: Eventueel als het binnen het budget past.
Optical drive: DVD brander en SD card reader
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet veel meer als € 800,- aangezien mijn ouders het betalen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil het liefst een pc die niet al te luidruchtig is, ik zag op forums dat de standaard koeler van Medion computers erg slecht waren, klopt dit ook?
Ik ben al een tijdje van plan een nieuwe computer te kopen omdat mijn huidige laptop ( i3 en Intel HD Graphics) geen enkele game meer draait zelfs Minecraft niet, maar ik kom er maar niet uit.
Ik had deze pc gezien en leek mij wel geschikt: http://www.medion.com/nl/...KOYA+PC+P5393+F/410018772
Hier wat informatie om jullie een beter inzicht te geven:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Dirt Showdown, Minecraft en in de toekomst wel zwaardere games zoals Dayz of NFS Rivals.
En video editing met Sony Vegas Pro 11.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zat te denken aan een gave kast zoals de Cooler Master Enforcer (het enige minpunt die ik kan vinden bij de Medion is die lelijke kast)
Processor: i5 4e generatie
Moederbord: ben ik nog niet over uit, maar ik vind in ieder geval een sterke videokaart voldoende.
Geheugen: 8GB Ram
Harde Schijf: 1TB
SSD: Eventueel als het binnen het budget past.
Optical drive: DVD brander en SD card reader
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet veel meer als € 800,- aangezien mijn ouders het betalen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Ik wil het liefst een pc die niet al te luidruchtig is, ik zag op forums dat de standaard koeler van Medion computers erg slecht waren, klopt dit ook?