[PC]Game zoals NFSU2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Topicstarter
Ik speel met mijn vriendengroep regelmatig nog Need For Speed Underground 2, maar ik ben eigenlijk wel eens opzoek naar iets nieuws.

We spelen het omdat we de outrun mode erg leuk vinden. Hierbij heb je een grote stad en moet je een X meter bij elkaar vandaan zien te rijden om te winnen. Dit levert altijd spannende achtervolgingen op.

Deze speelmodus heb ik nog in geen enkele andere game gezien, maar ik ken natuurlijk niet alle racegames.

Is er een soortgelijk spel met zo'n modus?

We spelen altijd bij elkaar met de laptop's dus nieuwe games met "dure" graphics gaat waarschijnlijk niet lukken.

Ook de URL race's vinden we erg leuk, maar de nieuwere games van de Need for Speed reeks vinden we niet zo boeiend. (most wanted 2005 uitgezonderd) Misschien is TOCA iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 02:46

Patjeee

Ik woon in Boston MA

most wanted ofzo? enige wat in mij opkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Topicstarter
Most Wanted is wel leuk maar heeft geen outrun mode.

TOCA 3 heb ik net even gespeeld maar we houden ook wel weer van arcade, elkaar eens flink van de baan beuken hoort er wel een beetje bij hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:00

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Denk dat je veruit niet de enige bent die op zoek is naar een waardige opvolger van NFSU2, zelf ben ik nu maar gewoon de oude voor de zoveelste keer aan het spelen van begin tot eind... Als er ooit iemand geïnteresseerd is in het maken van een waardige opvolger (zonder de NFS naam natuurlijk ivm rechten) dan zou ik daar graag aan meehelpen. Zeker sinds kickstarter in Nederland is, niet eens zo'n slecht idee denk ik :7

Edit: Verplaatst naar signature...

[ Voor 5% gewijzigd door RoofTurkey op 22-02-2014 19:53 ]

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 14:15
Ik denk dat je het beste even naar Grid 2 kunt kijken. Deze game valt nog onder arcade en heeft de genoemde afstands modus (Touge). De meeste wagens zijn in het tweede deel wel erg op overstuur gesteld, kun of wil je dit niet dan moet je even racen met de Alfa Romeo (FWD) of de Volkwagen (AWD).

Daarnaast is eigenlijk het leukste dat je online evt ook met AI erbij kunt rijden. Dat vult het veld een beetje op :).

Verder is de game niet zwaarder dan Grid uit 2008.

[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 25-02-2014 20:13 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.