hansol monitor.?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 08:04
Mijn 17 LG flattron is aan vervanging toe, zou
dit een goede vervanger zijn.?

Wie heeft deze monitor eens gezien.? of heeft een link.?

een Hansol.? is wel erg goedkoop.!!

En nou niet gelijk roepen dat het kut is omdat het geen Iiyama is, daar heb ik niets aan.

Verwijderd

By de Makro hadden ze laatst een aanbieding voor monitoren van hansol...

Volgens mijn zijn het wel leuke dingen :)

Greetz

Verwijderd

Ik heb al een half jaar een Hansol 910A en die bevalt me prima. Alleen op 1280*1024 issie niet echt lekker scherp. Maar verder wel OK.

Hansol is nu eenmaal goedkoop, maar zeker niet slecht!

PS: Haal wel de drivers op bij http://www.hansol.com.

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Drivers voor een monitor?

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

:hansol is echt bagger!

ik heb nu al 2x een defecte monitor van ze gahad een. telkens dezelde symptome. de hele tijd dat ie er weer mee uitschijt

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

Ja drivers, anders is soms je refresh rate naar de kloten en resolutie wil soms niet hoger

Verwijderd

Euuhmm.. Ja.. Klinkt misschien vreemd maar die zijn er echt. Iedereen gebrukt misschien de standaard 'Plug & Pray' drivers uit Wintendo, maar dan haal ik geen 120Hz op 1024x768, snappie :) ...

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 23:08
Er draait hier een Hansol 900P
das geen flatscreen, maar 'bol'

Ik heb er nog nooit problemen mee gehad en ben zeer tevreden over de beeldkwaliteit en de prijs/prestatie verhouding...

Kweenie of dat met die monitor ook zo is, maar naar aanleiding van mijn monitor vind ik Hansol een aanrader.

UNOX: The worst operating system

• Redheinz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:59
Ik heb een 900P, die bevalt mij prima. Dit is een nieuwer type. Lijkt me dat ie ook prima zal zijn. Ik denk dat je op hogere resoluties sneller 'wolliger' beeld krijgt dan een 'stoere' monitor. Bij mij voldoet ie prima. Ik draai op 1152/864 en 1280/960 bij 85 Hz. Games op 1024. Ik vind het prima. Word niet scheel van het beeld :)

Zin.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
altijd voor drivers van een monitor de beste monitor die je tegenkomt installeren...de drivers ervan dus...
dan ben je verzekerd van een lekkere refresh rate...
ik heb zo een merkloos...dr staat echt geen merk op, helemaal nix, ook niet in het boekje dat 4 paginas telt...en dat zegt dat ik max. 75hz@800x600 kan halen, ibm monitor geinstalleerd....100hz@800x600....of 85...100...
weet niet zeker
maar in ieders geval meer dan in het boekkie staat...

edit: je bent knap als je dr wat van snapt :)

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 08:04
bedankt voor al jullie reacties,

Ik zie hem wel zitten, een plat beeld, 120Hz op 1024*768 (ik heb nu 85Hz:) ).

Wel raar dat ik op de een of andere manier de site van hansol niet kan bereiken, maargoed mijn keuze is gemaakt.! :P

Verwijderd

Wel raar dat ik op de een of andere manier de site van hansol niet kan bereiken, maargoed mijn keuze is gemaakt.! :P
Het is www.hansol.ca
Pagina: 1