Samsung Cashback acties die niet zijn gehonereerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 14:17

migros

Nooit meer een Samsung

Topicstarter
Nou mijn verhaal is simpel:

24 december 2013 meegedaan aan de Samsung Galaxy Note 3 € 100,- cashback actie meegedaan. Netjes alles naar het antwoordnummer verzonden. Nu vandaag gebeld waar dat geld nou eens een keer bleef. Krijg ik te horen dat ze de papieren nooit hebben ontvangen en dat ik dus naar mijn € 100,- kan fluiten. Bovendien moet ik niet achteraf reclameren want volgens hun eigen voorwaarden zijn zij niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte stukken. In hun actievoorwaarden schrijven zij ook dat navraag alleen kan via samsung@consumercare.info.

Nou vraag ik me af welke rechten ik heb en hoe ik die beloofde € 100,- alsnog kan claimen. Als ik dit eerder wist dan had ik de gsm wel gekocht via een goedkopere webshop dan wat ik er nu voor betaald heb bij de door hen officieel aangestelde dealer. :(

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 00:43
Je hebt aangetekend verstuurd en bewijs dat ze het ontvangen hebben?

Ik gok van niet, anders had je dat wel gezegd. Je hebt dus geen rechten, omdat jij er niet voor hebt gezorgd dat aan hun voorwaarden werden voldaan: zij hebben je papieren niet.

Of je huurt een advocaat in en eist de 100 euro (moet je wel een goedkope advocaat zien te regelen) of je laat het met rust en gebruikt het als les voor de volgende keer. Snap dat het vervelend is, ooit ook zoiets gehad met een Lenovo laptop, maar feit blijft dat jij je niet aan de afspraak hebt gehouden en dat Samsung hier helemaal niks aan kan doen.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inbedrijf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 15:39
Ik heb er ook aan meegedaan, ik heb netjes een mail gehad toen ze alles binnen hadden gekregen. Het is inderdaad erg jammer als de brief niet aankomt. Als je zou bellen zou je misschien kunnen proberen dat ze het uit coulance als nog de 100 euro willen terug boeken. Ik zou eens vragen naar die optie. En anders redelijk makkelijk apparaat terug brengen naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:03
Siempie schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:27:
Snap dat het vervelend is, ooit ook zoiets gehad met een Lenovo laptop, maar feit blijft dat Samsung beweert dat jij je niet aan de afspraak hebt gehouden en dat Samsung hier helemaal niks aan kan doen.
FTFY. Al maakt het uiteindelijk niet veel uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Topicstarter
Aangetekend naar een antwoordnummer lijkt me niet zinnig. Als ik dit eerder had geweten dat ze zo met hun klanten omgaan dan had ik elke dag gebeld om een bevestiging.

In het verleden heb ik al vaker problemen gehad met Samsung. Toen mijn Galaxy Note 1 stuk ging vonden ze ook dat hetgene wat kapot was (simkaart werdt niet meer gelezen) niet onder de garantie valt.
Dit was echt mijn laatste Samsung.

Coulance kennen ze blijkbaar niet. Dit gast aan de lijn van Samsung was gewoon uit een boekje aan het oplezen, dat heb ik ook gemerkt. Past allemaal niet in hun straatje.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Tja, lastig, want het blijft jouw woord tegen hun woord.

Maar aangetekend naar antwoordnummer kan gewoon hoor:
http://www.consuwijzer.nl...ief-aangetekend-versturen

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:03
ZeRoC00L schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 16:20:
Tja, lastig, want het blijft jouw woord tegen hun woord.

Maar aangetekend naar antwoordnummer kan gewoon hoor:
http://www.consuwijzer.nl...ief-aangetekend-versturen
Wees dan niet verbaasd als het nooit opgehaald wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik heb ooit mijn garantie van 2 naar 5 jaar verlengd bij Samsung voor mijn laptop door middel van het sturen van een brief. Echter heb ik na 1 week niets van ze gehoord te hebben gewoon via de mail bevestiging gevraagd. Ze hadden hem niet ontvangen. Ik mocht alles via de mail aanleveren en mijn garantie termijn is toen gewoon verlengt.

Ik denk idd dat je er zelf wat scherper op had moeten zitten en niet pas 2 maand later er achteraan bellen. Pech gehad deze keer, duur lesgeld voor de volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
migros schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:18:

24 december 2013 meegedaan aan de Samsung Galaxy Note 3 € 100,- cashback actie meegedaan. Netjes alles naar het antwoordnummer verzonden. Nu vandaag gebeld waar dat geld nou eens een keer bleef. Krijg ik te horen dat ze de papieren nooit hebben ontvangen en dat ik dus naar mijn € 100,- kan fluiten. Bovendien moet ik niet achteraf reclameren want volgens hun eigen voorwaarden zijn zij niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte stukken. In hun actievoorwaarden schrijven zij ook dat navraag alleen kan via samsung@consumercare.info.

Nou vraag ik me af welke rechten ik heb en hoe ik die beloofde € 100,- alsnog kan claimen. Als ik dit eerder wist dan had ik de gsm wel gekocht via een goedkopere webshop dan wat ik er nu voor betaald heb bij de door hen officieel aangestelde dealer. :(
Heb je het 043 nummer gebeld van die de actie regelen in maastricht? Ik had hetzelfde probleem, toen had een vriendelijke medewerder van samsung livechat me dat nummer gegeven en toen alles kunnen regelen via de telefoon en moest later bewijs stukken mailen, aangezien ik fotos had gemaakt hoe ik het opgestuurd had.

Tevens had ik het zelfs aangetekent maar de postbode tekent bij een antwoordnummer dus is totaal zinloos.

Ik ben maandag pas weer thuis, heb volgens mij dat nummer nog ergens liggen mocht je het nodig hebben.

Het gaat misschien zover dat je genoodzaakt bent de volgende keer het moet filmen hoe je het in de brievenbus gooit en je id kaart in beeld om aan je recht te komen 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Cyclonic op 21-02-2014 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Topicstarter
Ik heb geen 043 nummer, zou die wel graag willen hebben om te bellen. Ik heb dagen geleden ook al een mail gestuurd naar consumercare met alle papieren ingescand en wel, maar zelfs daarvandaan krijg ik geen reactie.

Alsof het ze echt helemaal niks interesseert. Ze hebben hun geld gevangen voor datgene wat ze verkopen en van aftersales of vragen geen tijd en niet thuis.

Vandaag nog even een mooie mail gedicht. Effe kijken of ze daarop gaan reageren. Al heb ik daar dus GEEN hoop op. :(

[ Voor 13% gewijzigd door migros op 24-02-2014 10:10 ]

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
Ik snap je frustratie maar vraag me wat de bedoeling van dit topic is?
Je topic titel heeft het over niet gehonoreerde acties en ik lees enkel jouw specifieke geval.

Mijn ervaring met de promoties van Samsung zijn positief. Lever mijn gegevens aan zoals ze vragen en krijg netjes wat ze beloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
migros schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:52:
Ik heb geen 043 nummer, zou die wel graag willen hebben om te bellen. Ik heb dagen geleden ook al een mail gestuurd naar consumercare met alle papieren ingescand en wel, maar zelfs daarvandaan krijg ik geen reactie.

Alsof het ze echt helemaal niks interesseert. Ze hebben hun geld gevangen voor datgene wat ze verkopen en van aftersales of vragen geen tijd en niet thuis.
Ten eerste is het simpelweg jouw woord tegen hun woord. Jij zegt wel dat je het (op tijd) ingestuurd hebt, maar is dat wel zo? En als dat zo is, wie zegt dat de fout bij hun ligt en niet bijvoorbeeld bij postnl? Het is helaas niet zo dat postnl 100% betrouwbaar is gebleken.
Ten tweede vraag ik me af of je taalgebruik en toon in je communicatie met samsung gelijk is aan dat in dit topic, want dan snap ik wel waarom ze niet (meteen) reageren...

Als laatste vind ik dat je wel erg laat achter je geld aan gaat. De actie liep tot 14 januari en meer dan een maand later ga je eens bellen? dat had ik eerder gedaan, zeker als je de stukken al in december hebt ingestuurd...

[ Voor 10% gewijzigd door Fly-guy op 24-02-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Rukapul schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 16:25:
[...]

Wees dan niet verbaasd als het nooit opgehaald wordt :)
Lijkt me sterk, maar dan zal de brief retour komen, en weet je in ieder geval dat de ontvanger hem niet heeft :P

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:55
Dit is lastig.
Ik zou proberen te zoeken naar andere consumenten met hetzelfde probleem.

*knip*
Zijn er meer consumenten waarvan Samsung beweert nooit iets te hebben ontvangen, dan kun je je samen sterk maken.

Ik weet niet wat je hebt verzonden, maar neem aan dat je overal een kopie van hebt gemaakt. Laat Samsung dan weten dat je een kopie opstuurt.

Modbreak:Insinuaties tegen bedrijven zijn niet de bedoeling hier. Beschuldigen zonder bewijs mag je dus verder achterwege laten.

[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 24-02-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Als TS correcte addressering heeft gebruikt lijkt mij dit een belangrijk aandachtspunt. Ik zou dus wel degelijk gaan zoeken of er meer mensen met dit probleem zijn.

*knip*

[ Voor 58% gewijzigd door gambieter op 24-02-2014 11:16 . Reden: modbreaks zijn er niet om te negeren ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Post raakt nou eenmaal weleens kwijt. In mijn laatste actie op samenkopen.net, waarin ik brievenbusverzending aanbood, is ongeveer 10% van alle pakketjes kwijtgeraakt.

Zelf heb ik aan twee cashback acties van Samsung meegedaan en die werden allebei netjes uitbetaald. Ik kan me ook bijna niet voorstellen dat er sprake is van kwade opzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Topicstarter
Ongelofelijk gewoonweg antwoord gekregen vandaag.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

We zullen uw bericht met bijlage doorsturen naar de desbetreffende afdeling, alwaar uw registratie wordt verwerkt en beoordeelt.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Indien u op deze e-mail wilt reageren, ontvangen wij uw reactie graag binnen 1 week na de verzenddatum van dit bericht. Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Customer Support Representative
Samsung Electronics Benelux

Vraag me af wat ik moet antwoorden? :+

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 19:04
Fijn om te horen dat samsung dus toch aan het werk is gegaan

Maar mocht je ooit geld willen claimen via de post doe het gewoon altijd aangetekend. die 7,- is dan maar zo. Ik heb dat ook ooit gedaan met een waardebon van 600,- Dat was ook naar een antwoordnummer.

Nu hopen dat je de centen op je rekening krijgt!

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
gekke-gerrit schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:11:
Fijn om te horen dat samsung dus toch aan het werk is gegaan

Maar mocht je ooit geld willen claimen via de post doe het gewoon altijd aangetekend. die 7,- is dan maar zo. Ik heb dat ook ooit gedaan met een waardebon van 600,- Dat was ook naar een antwoordnummer.

Nu hopen dat je de centen op je rekening krijgt!
Aangetekend werkt niet op een antwoordnummer, de postbode tekent dan voor de brief en dat is geen bewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Dan niks naar een antwoordnummer sturen, of de aansprakelijkheid bij samsung neerleggen daar zij voor deze wijze van communicatie kiezen.

Overigens, wanneer je het aangetekend verzend, maakt het weinig uit wie er tekent, immers is de zending verzekerd. Maar wanneer Samsung beweert niks te hebben ontvangen, kun je de claim bij PostNL leggen.
PostNL zou in dat geval €100 moeten betalen aan jou.

Of het een bewijs is dat de postbode tekent of dat de ontvanger tekent, doet er m.i. niet toe. PostNL heeft voor dit systeem gekozen en als aangetekende post naar een antwoordnummer mogelijk is, is er geen rechtvaardig argument voor PostNL om zich te vrijwaren van enige aansprakelijkheid.

[ Voor 78% gewijzigd door Draakje5 op 24-02-2014 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Topicstarter
Volgens mij is aangetekend naar een antwoordnummer niet rechtsgeldig.

Waarom kunnen bij Samsung niet gewoon zoals bij Phillips alles over de mail doen. Gewoon uploadfunctie er bij en alles is gelijk geregeld. Ook nog eens een bevestigingsmailtje gehad.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Ik zie nu pas dat je pas eind december hebt meegedaan aan de actie...
Samsung geeft altijd zo'n lange termijn aan (was het niet iets van 6 of 8 weken?)

Je 'stukken' komen ergens bij Samsung binnen en moeten dan verwerkt worden, de klantenservice zal dan nog niet weten dat ze al binnen zijn wanneer je ze vraagt of ze ze al hebben en melden steevast dat ze niets hebben ontvangen.

Voor dit soort acties geldt gewoon dat je een hoop geduld moet hebben (ik heb hetzelfde ook meegemaakt met andere fabrikanten die vergelijkbare acties hadden).

Maar ik ben blij dat het is opgelost, scheelt een hoop verdere frustraties ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Gadgeteer op 26-02-2014 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Topicstarter
Opgelost is het zeker nog niet. De aanvraag wordt beoordeeld en mogelijk verwerkt. Dit betekent nog niet dat de recht op € 100,- is verzekerd door hen. En ik kwam er dus achter doordat ik belde en mij werd medegedeeld dat mijn aanvraag niet bestond in hun systeem.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
volgens mijn beste juridische kennis is het in de algemene voorwaarden opnemen dat je niet verantwoordelijk bent voor het zoekraken van post gewoon niet rechtsgeldig. als samsung vraagt je per brief, en niet per aangetekende zut, de boel op te sturen, dan lopen zij ook het risico als de boel zoek raakt.

kilo zout is nodig bij bovenstaand verhaal, heel veel jaren geleden klopte dit wel ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
gotfurrr schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:41:
volgens mijn beste juridische kennis is het in de algemene voorwaarden opnemen dat je niet verantwoordelijk bent voor het zoekraken van post gewoon niet rechtsgeldig. als samsung vraagt je per brief, en niet per aangetekende zut, de boel op te sturen, dan lopen zij ook het risico als de boel zoek raakt.

kilo zout is nodig bij bovenstaand verhaal, heel veel jaren geleden klopte dit wel ongeveer.
Maar vraagt Samsung je wel per brief iets te verzenden? Een aangetekende brief is ook een brief. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat Samsung vermeld 'wij accepteren alleen niet-aangetekende post'.

In principe is de verzender verantwoordelijk voor de post. Inderdaad, tenzij de ontvanger zegt: je moet via deze manier versturen.

Als ik een brief van een advocaat krijg, die niet aangetekend wordt verzonden, dan reageer ik met dezelfde communicatie wijze. Dus ook niet aangetekend. En dan is het mi inderdaad ook rechtsgeldig om geen aansprakelijkheid te nemen voor zoekgeraakte post. Immers, je volgt de wijze van de andere partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Toen ik mijn televisie kocht was er een promotie voor een gratis afstandsbediening. Heb toen ook meermaals moeten mailen om te informeren naar de status. Heb nooit enkele bevestiging gehad dat ze mijn aanmelding hadden ontvangen.
Na een maand of 2 lag plots die afstandsbediening op de mat.

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Topicstarter
Staat duidelijk op de site dat het naar een antwoordnummer moet en bij klachten of vragen kunde mailen.

Waarom nou niet gewoon een mailservice instellen en alle stukken laten mailen door de klant, zoals eerder door mij genoemd, Philips.

Je mag het trouwens bij Philips ook met de post versturen maar alleenzaligmakend je het niet kunt opladen. Prachtige service, daar zou Samsung leering van moeten trekken. Nooit iets kwijt en altijd up to date.

Vooral met die vele promoties van Samsung is het echt nodig

Leuk man gatheren

• Draakje5
Kan ik een aangetekende brief ook naar een postbus of antwoordnummer sturen?

Ja, dat kan. U kunt net als bij een gewoon adres uw aangetekende brief naar een postbus of antwoordnummer sturen. Voor een aangetekende brief naar een antwoordnummer betaalt u zelf de verzendkosten.*
Zou Samsung aangeven 'je hoeft geen porto te betalen om de benodigde gegevens bij ons te krijgen' dan kun je stellen dat zij verantwoordelijkheid nemen voor verloren post tijdens de verzending. Immers, wanneer je geen porto zou moeten betalen, moet je normale post verzenden. Waarmee Samsung mi zegt 'gebruik maar geen aangetekende post.'

* http://www.consuwijzer.nl...ief-aangetekend-versturen

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 12:57
Ik heb eens hetzelfde verhaal gehad bij Samsung. Alles netjes opgestuurd, ruim binnen de promotionele actie qua timing en wacht nog steeds op de cashback. Nu al ruim 2 maand geleden, terwijl er in de actievoorwaarden stond dat "normaal gesproken" binnen 6 weken uitgeleverd zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Topicstarter
gabn88 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:48:
Ik heb eens hetzelfde verhaal gehad bij Samsung. Alles netjes opgestuurd, ruim binnen de promotionele actie qua timing en wacht nog steeds op de cashback. Nu al ruim 2 maand geleden, terwijl er in de actievoorwaarden stond dat "normaal gesproken" binnen 6 weken uitgeleverd zou worden.
Nou ik zou `snel in de pen klimmen als ik jouw was. Ze gaan echt niet naar je op zoek. *knip*

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 28-02-2014 13:42 ]

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Jij hebt één keer een probleem, en nu is het zoals altijd dat ze net doen alsof ze het niet onvangen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Draakje5 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:14:
[...]

Zou Samsung aangeven 'je hoeft geen porto te betalen om de benodigde gegevens bij ons te krijgen' dan kun je stellen dat zij verantwoordelijkheid nemen voor verloren post tijdens de verzending. Immers, wanneer je geen porto zou moeten betalen, moet je normale post verzenden. Waarmee Samsung mi zegt 'gebruik maar geen aangetekende post.'

* http://www.consuwijzer.nl...ief-aangetekend-versturen
Denk dat een rechter hier hard om moet lachen, jij hebt als klant te zorgen dat die stukken bij Samsung terecht komen op het door hun gegeven adres. Als PostNL het vervolgens kwijt maakt is het niet Samsung die een probleem heeft maar de verzender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Dit is de tweede keer dat ik beschuldigingen aan het adres van Samsung heb weggeknipt. Dergelijke beschuldigingen dat Samsung het met opzet zou doen, zijn niet de bedoeling. Of men moet het kunnen bewijzen, maar de insinuaties horen niet in dit topic. Volgende posts die dat toch weer doen gaan linea recta de Trashcan in.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 22:17
Ik stuurde na een maand een mail waar mijn geld bleef (ik weet dat het 8 weken kan duren).
Kreeg meteen een mail terug dat mijn Note 3 geen geldig IMEI/ EAN code bevatte voor de actie, daardoor zou ik geen geld ontvangen. Nogmaals foto(zelfde) + een boos verhaal van dat ze beter moeten kijken en dat het wel de juiste IMEI/EAN code bevatte opgestuurd per mail en nu was het opeens wel goed.

Beetje vaag maar altijd erachter aan gaan, beter te vroeg dan te laat.

[ Voor 14% gewijzigd door Alessandr0 op 28-02-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

migros schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 14:18:

Standaard maak ik een foto ervan, bij cashback acties "brief"? niet gedaan toevallig :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik zal je eerlijk zeggen ik heb niet eens de moeite gedaan, allerlei shit opsturen voor 50 tientjes, en kopen omdat het 'gratis' is terwijl ze niets hadden waar ik iets aan had. Mijn uiteindelijke hoesje moest uit Korea komen omdat er in NL geen BAL(alleen roze en geel hoesje, geen sview) leverbaar was, winkels niet, webshop niet etc.

Cashback zal me wat, 20 euro betaald voor origineel hoesje uit korea, een mooie zwarte S-View Cover welke nu pas leverbaar is in NL voor 59 euro (samsung website) maar 49 kost in de samsung webstore..?

Geef mij gewoon een waardebon ofzo, dat hele cashback gezeik schiet echt niet op.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Topicstarter

Vragen of opmerkingen over moderatie kunnen via DM of via het feedbacktopic.

[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 28-02-2014 19:50 ]

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 22:17
prutser001 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:10:
Ik zal je eerlijk zeggen ik heb niet eens de moeite gedaan, allerlei shit opsturen voor 50 tientjes
Voor 50 tientjes= 500 euro zou ik wel moeite doen :9 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
migros schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 15:48:
*knip* Waarom mag je niemand beschuldigen? Mag toch gewoon mijn mening geven, die niets anders op een forum!
Een mening is iets anders dan een ongegronde beschuldiging. Zomaar mensen/bedrijven beschuldigen zonder bewijs kan jou zelfs in de problemen helpen..

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 28-02-2014 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Topicstarter
Beschuldiging is wel gegrond. Na 2 maanden gewoon geen geld gezien en bijna afgescheept door de klantenservice. Dat ze mailen en het gaan uitzoeken, geloof ik toch ook geen bal van.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
En dat is absoluut geen bewijs voor de beschuldigingen die je daaraan verbond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:44

Bever!

3

Al die mensen die wijzen naar Samsung weten niet waar ze over praten, Samsung besteedt dit hele cashback verhaal uit aan derde partijen die alles afhandelen voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Topicstarter
Laatste waarschuwing: dit topic is niet bedoeld als uitlaatklep voor je frustraties.

[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 06-03-2014 01:02 ]

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ik zou iedereen dan ook gewoon adviseren om aangetekend te verzenden.
Het kost je helaas welliswaar een euro of 6, maar je hebt wel zekerheid.

Daarnaast gewoon altijd een kopie maken en bewaren.

Of het de postbode is die tekent voor ontvangst bij een antwoordnummer of Samsung zelf doet er niet toe. Zou Samsung beweren niets te ontvangen, dan kun je de claim bij PostNL leggen daar je aangetekend verzonden hebt en dus de cashback (waarde vd zending) op PostNL verhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Waar komt toch dat verlangen weg om altijd maar bedrijven te beschuldigen van opzet wanneer er eens iets fout gaat.

Duizenden mensen doen mee aan zo'n cashback actie en bij een enkeling gaat het niet goed (waarbij het niet eens duidelijk is door welke partij) en dan nog roepen dat het bedrijf iemand oplicht? Dat is gewoon kortzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Topicstarter
Reageren op mails doen ze al helemaal niet. Bellen leerde mij dat ze nog steeds helemaal geen aanvraag hebben gehad. Terwijl ze duidelijk in hun laatste mail lieten weten dat ze met de aanvraag iets hebben gedaan (god weet wat).

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Bij mij werd de cashback actie van Samsung wel gewoon zonder problemen uitbetaald. Ik denk dat je gewoon pech hebt gehad en dat het is kwijtgeraakt. Ik vind het coulant dat ze uberhaubt nog reageren, gezien de actie al voorbij is.

[ Voor 31% gewijzigd door Iooryz op 20-03-2014 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Tot nu toe met een actie of 3 meegedaan bij Samsung en elke keer na ~8 weken mijn SD-kaart/geld ontvangen.

Maar je hebt een ontvangstbevstiging gehad van je eerdere mail, wat heb je erna geantwoord? Als zij nooit wat hebben ontvangen (PostNL is helaas niet zo betrouwbaar meer), wat kunnen ze dan doen? Ik weet niet of het systeem ook vooraanmeldingen via de site registreert, maar daar kan je ook nog eens wat vragen over stellen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:18
migros schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:07:
Reageren op mails doen ze al helemaal niet. Bellen leerde mij dat ze nog steeds helemaal geen aanvraag hebben gehad. Terwijl ze duidelijk in hun laatste mail lieten weten dat ze met de aanvraag iets hebben gedaan (god weet wat).
Waar jij op doelt is dat je een bevestiging van je laatste mail hebt gehad. Het antwoord van hen geeft namelijk helemaal niet aan dat ze je aanvraag hebben ontvangen. Ze geven aan dat je huidige mail voor onderzoek naar de betreffende afdeling is gestuurd. Of ze het hebben gekregen of niet moet je nog afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Nog steeds geen geld en geen reactie. 5-3 een mailtje gestuurd met de kopiën van de cashback gegeven in de bijlage. Vervolgens onderstaande reactie op 7-3:
Dank u voor uw e-mail en bijlage. Deze hebben wij toegevoegd aan uw dossier.

Wij zijn reeds bezig met het onderzoeken van uw deelname. U ontvangt binnen enkele dagen een inhoudelijk antwoord op uw vraag.

Heeft u nog vragen dan kunt u altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via e-mail of via de live chat op onze website.
En daarna niks weer gehoord... Mooi is dat. Vind het wel vervelend lang duren nu (cashback op 21-12 aangevraagd). Plus dat het niet netjes is dat je er zelf achteraan moet (vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gabn88 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 14:08:
Nog steeds geen geld en geen reactie. 5-3 een mailtje gestuurd met de kopiën van de cashback gegeven in de bijlage. Vervolgens onderstaande reactie op 7-3:

[...]

En daarna niks weer gehoord... Mooi is dat. Vind het wel vervelend lang duren nu (cashback op 21-12 aangevraagd). Plus dat het niet netjes is dat je er zelf achteraan moet (vind ik).
Huh? Ben jij Migros, maar dan opeens onder een andere username?

Inderdaad niet netjes dat ze op 7 maart melden dat je binnen enkele dagen een reactie krijgt, maar dat je nog steeds niets gehoord hebt. Heb je hier al over gemaild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
Verwijderd schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:02:
[...]

Huh? Ben jij Migros, maar dan opeens onder een andere username?

Inderdaad niet netjes dat ze op 7 maart melden dat je binnen enkele dagen een reactie krijgt, maar dat je nog steeds niets gehoord hebt. Heb je hier al over gemaild?
Ik had hetzelfde probleem als Migros; of ik dan Migros ben daar zou een filosoof vast heel lang over kunnen praten maar het kortste antwoord is vaak het duidelijkst: Nee. 8)7

En ik heb nog niet opnieuw gemaild, normaal gesproken ben ik niet zo van het mailen en overal achteraan gaan omdat ik vertrouwen heb ik een goede afhandeling. Ik geef alleen mijn (eerste) ervaring met Samsung Promotions tot nu toe. Ik hoop nog steeds op een goede afhandeling, maar het vertrouwen wordt niet meer als men dit soort concrete afspraken niet na komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb aan die cashback actie meegedaan, gewoon netjes aan alle voorwaarden voldaan.
Neem ik in februari contact op met Samsung met de vraag of mijn gegevens zijn aangekomen(dit omdat ik geen bevestigings-mail had ontvangen)
De medewerker bevestigde dat ik in het systeem stond en dat gaf eveneens aan dat de 100 euro binnen enkele dagen gestort zou worden.

Aan het einde v/h gesprek vroeg ik om een referentienummer maar de medewerker vertelde dat ze daar niet aan doen.
Prima, mijn naam staat immers toch in het systeem.

Zojuist gebeld met Samsung met de vraag wanneer mijn geld gestort zou worden, aangezien het in februari al gestort zou moeten zijn.
Dus ik geef mijn naam op, krijg ik te horen dat ik niet in het systeem sta, wat breng je daar tegenin?!
En dus, pech gehad.

Ik kan nu niet hard maken dat ik netjes aan alle voorwaarden heb voldaan, al had ik dat wel.
Die 100 euro cashback actie was namelijk voor mij DE reden om over te gaan tot aanschaf v/d Note3.
Heel bizar dat ik eerst in het systeem stond, me werd verteld dat ik binnen enkele dagen 100euro zou ontvangen, en nu is er niets meer van me te vinden.

Ik kan aansluiten bij de lange rij mensen (google search) die eveneens niets hebben ontvangen.
Ik zou het advies willen geven je nooit te laten overhalen tot cashback-acties.
Geef dan 100 euro direct retour bij het afrekenen, wanneer je niet in staat medewerkers te vinden die hun baan naar behoren doen.

Ik ben gek op mijn Note3 en alle voorgangers maar deze ervaring heeft er in elk geval voor gezorgd dat hier geen Samsung meer in huis komt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2014 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Topicstarter
Hier komt ook geen Samsung meer in huis, in eider geval niets met een cashback actie van Samsung.

Ik bestook ze van tijd tot tijd nog met mails over wat er met mijn aanvraag is gebeurt en het enige wat ik elke keer krijg is een standaard mail dat ze het naar de desbetreffende afdeling zullen doorsturen. Nou ik weet nu al dat ze gewoon op dat delete knopje drukken want echt concreet antwoord krijg ik nooit. Ze zijn nog te beroerd om een mail serieus te beantwoorden, nou dan weet ik wel waar ik aan toe ben. Ik heb ook geen illusie meer dat ze ooit die € 100,- gaan storten.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
migros schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 10:20:
Hier komt ook geen Samsung meer in huis, in eider geval niets met een cashback actie van Samsung.

Ik bestook ze van tijd tot tijd nog met mails over wat er met mijn aanvraag is gebeurt en het enige wat ik elke keer krijg is een standaard mail dat ze het naar de desbetreffende afdeling zullen doorsturen. Nou ik weet nu al dat ze gewoon op dat delete knopje drukken want echt concreet antwoord krijg ik nooit. Ze zijn nog te beroerd om een mail serieus te beantwoorden, nou dan weet ik wel waar ik aan toe ben. Ik heb ook geen illusie meer dat ze ooit die € 100,- gaan storten.
Het is niet verplicht aan de actie mee te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Topicstarter
Tja toekomst kijken kunnen we ook niet allemaal he.

Leuk man gatheren

Pagina: 1