Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

TV streamen via internet

Pagina: 1
Acties:

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-11 16:21
Hallo,

Ik weet dat het bestaat, maar ik zoek denk ik niet goed want ik kan ze niet vinden.

Ik zoek apparatuur welke je tv signaal als stream kan aanbieden. Welke je dan via een interface of app kunt bekijken/bedienen.

Ik kijk niet vaak tv, maar ik heb nog een digitale ontvanger over van onze kabelaar (na een update naar een HD decoder), deze kan ik nog gewoon gebruiken en aansluiten, maar de zolder waar ik deze wil gebruiken beschikt niet over een bekabelde netwerkverbinding, en kan daarom het tv signaal niet versturen (alles komt binnen via glasvezel, de decoder zit via een netwerkkabel aangesloten).

Gezien ik dan zo ook op andere locaties kan 'genieten' van de commerciële zenders, en desnoods via een HTPC of tablet > hdmi het signaal kan bekijken op zolder wil ik dat graag via het internet doen.

Iemand die een dergelijk apparaat kan aanbevelen al dan niet aangeven waar ik naar moet zoeken?

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-11 16:21
Niemand?

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:23

silverball

De wagen voor moderne mensen

Wat dacht je van een goede PVR backend ? Keuze genoeg, moet je alleen ergens een PC neerzetten.

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:00
Veel kabelbedrijven hebben een app waarmee je TV kunt kijken op je tablet of telefoon. Is dat geen optie?

• silverball
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:23

silverball

De wagen voor moderne mensen

Is powerlan geen oplossing?

3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:52
Welke tv en/of internet leverancier heb je?

Verwijderd

Ik ben eigenlijk op zoek naar hetzelfde. Ik wil mijn digitale televisie (dus wat ik op mijn tv zie) delen naar internet, waar andere gebruikers (5 man ofzo) ook gebruik van kunnen maken.
Weet iemand een mogelijkheid hiervoor?

Een Slingbox aansluiten is een optie, maar deze is dan slechts door 1 persoon te bekijken op internet.
Pagina: 1