Wijziging User Review - [Harrynaccy3] [lamboo]

Pagina: 1
Acties:
  • 1.197 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamboo
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05-2022
Onlangs een vraag uitgezet bij Harrynaccy3.
Deze reeds sinds lange tijd Tweaker had een logitech G35 Headset te verkopen
Naar mijn mening is de communicatie niet netjes verlopen en dat heb ik -nadat er uitgebreid in de DM over was gepraat- in een feedback/review laten weten.
De review was NIET negatief! maar er stond wel maar 1 sterretje vwb communicatie!
Harrynaccy3 is het niet eens met deze review en dat is zijn goed recht. Zijn reactie daarop vindt ik niet gepast.
U kunt zijn reactie terug vinden in onze DM geschiedenis en ik wil hier verder ook geen oordeel over geven.

wat ik vraag is: een verwijdering van de review van harrynaccy3 aan mijn adres en visa versa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweaker en/of Lamboo,

Ik ben het hier gedeeltelijk eens met.

Mijn reactie ging over het feit dat er in zijn eerste recensie gewoon gelogen werd, hier werd ik boos over.
Tevens word mij een gebrek aan communicatie verweten, dit terwijl ik tot op de dag van vandaag de naam van deze Tweaker niet weet. Mailtjes zonder fatsoenlijke opening en afsluiting doen mij iets teveel aan MP denken. Misschien dat ik niet duidelijk genoeg geweest ben en misschien dat er ergens iets tussendoor geslopen is, maar ik heb deze beginnende Tweaker geen enkele belofte gemaakt, behalve dat ik het in gedachten zou houden en dat ik 'm terug zou mailen met 2 dagen. Deze tweaker was mij 2 minuten voor.
Ik verkocht de koptelefoon zaterdag 15 februari 2014 om 15.44 en hij mailde zaterdag 15 februari 2014 15:46, dit is aan te tonen door mij en te zien door Tweakers.
Tevens is er naar zijn mail omtrent de verkoop van de koptelefoon geen uitgebreid cntact geweest, maar is er bijna direct een recensie geplaatst met daarin dus een onwaarheid betreffende de afspraken.

Ik ben een Tweakers die zijn afspraken nakomt, maar ben ook een mens en hier kan dus ook
wel eens iets erbij inschieten. Om dan gelijk als een klein kind naar de juf te stappen en te gaan klagen vind ik jammer. Ik heb, zeker als u naar mijn recensies kijkt wel iets meer krediet verdiend.

Al met al vond ik het een behoorlijk overtrokken reactie en ik ben niet zo dol op liegen.

Mvg,

Ramon aka harrynaccy3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamboo
Beste Ramon,

Fijn dat je het gedeeltijkijk eens bent met de start van dit Topic

Mijn naam is nu eenmaal Lamboo, die heb ik van mijn vader en moeder gekregen.

Je hebt gelijk over allemaal je feitelijke opsommingen, geen bezwaar daarover.

Vwb jouw opmerking over mail zonder fatsoenlijke opening, afsluiting en MP? wat bedoel je precies daarmee?
Ik dacht dat het versturen van DM'en de standaard is bij V&A van tweakers.net. Om in een DM gesprek iedere keer te openen met: "Beste Ramon etc etc"?

Echter ik ben pas een beginnende Tweaker en ken nog niet alle etiquette's.

Maar omdat je in jouw reactie, wederom persoonlijk wordt en mij vergelijkt met een klein kind, mijn reactie overtrokken vindt en mij nog steeds een leugenaar noemt verander ik bij deze mijn vraag aan de V&A moderators:

Graag wil ik dat Harrynaccy3 -ondanks het feit dat hij een zeer ervaren Tweaker is- zijn review EENZIJDIG verwijdert.

Lamboo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:27

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb de DM even bekeken en Ramon geeft inderdaad op woensdag aan dat hij "het nog even 2 dagen zou bekijken en er dan op terug komt". Dat heeft hij niet gedaan, pas na een DM van Lamboo op zaterdag (3 dagen later) komt er bericht dat de headset al verkocht is. De review van Lamboo is dus op zijn plaats en de review van Ramon is bij deze verwijderd.

[ Voor 4% gewijzigd door Microkid op 22-02-2014 12:54 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Admin.

Hier ben ik het niet mee eens.'

Ik heb drie minuten gehad om er op terug te komen, dat is door jullie te zien!!

Ik heb Lamboo woensdag de 12e gesproken en wij kwamen niet tot een akkoord.
Ik gaf aan dat ik 45 te weinig vond en hij heeft daarop geen hoger bod geplaats.
Door mij is toen aangegeven dat ik het twee dagen zou aankijken, niet dat ik 'm na twee dagen zou mailen.
Ik zou het twee dagen aankijken en er daarna op terugkomen.
Vrijdag de 14e is er contact geweest met een andere Tweaker en wij zijn uiteindelijk tot een deal gekomen.
Dit is gebeurd op de zaterdag om 15.43 net daarna krijg ik een mailtje van Lamboo met daarin de vraag, deze heb ik gelijk beantwoord. Jullie kunnen zien dat er tussen de verkoop en de mail van Lamboo 3 minuten zaten, dat is volgens mij niet veel toch? Niet echt een kans gehad om 'm te mailen.Dat ik dat in een feedback plaats is dan toch niet raar?

Dat Lamboo in zijn eerste feedback een compleet leugen plaatst word hier vergeten.

Ik zie niet echt in waar het hier door mij fout gedaan is.
En vind het erg raar dat een feedback eenzijdig verwijderd word door jullie

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:27

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Je zegt het zelf "je zou het 2 dagen aankijken en dan er op terugkomen". Dan moet je niet op vrijdag contact hebben met een andere Tweaker zonder even contact op te nemen met Lamboo. Je kon wel met de andere verkoper mailen maar niet met Lamboo? Lijkt me nogal vreemd. Je had minstens nadat de andere koper zich gemeld had even naar Lamboo kunnen mailen dat er een andere koper was en of hij zijn bod nog wilde wijzigen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik niet.
Ik heb aangegeven dat ik het bod te laag vond, lijkt mij duidelijk.
Dan mag ik toch gewoon contact hebben met een andere Tweaker...
Waar moest ik met Lamboo over mailen dan behalve dat ik zijn bod te laag vond?
Lamboo had zijn bod toch ook kunnen verhogen?

Dat ik het twee dagen zeg aan te kijken en erop terug te komen, zegt toch niet dat
ik dan alsnog akkoord ga met zijn bod.
Hij heeft zijn bod nimmer verhoogt ook al gaf ik aan dat deze te laag was.
Het enige wat hij vroeg was; of er garantie op zat, terwijl er duidelijk in de
advertentie stond dat dat niet het geval was (vinkje van Tweakers)
Ik vind deze insteek van u wel een beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom krijg ik geen reactie meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamboo
Beste Microkid en Harrynaccy3,

Ik wil bij deze jullie beide bedanken voor jullie reactie en feedback.
Harrynaccy3, het is altijd mijn bedoeling geweest om jouw G35 te kopen. nauurlijk zet ik laag in en mag jij zeggen dat het bod te laag is. ik vraag dan ook wat je er voor wilt hebben! Je geeft zelf aan nog 2 dagen te willen wachten.
De admin slaat de spijker op z'n kop: ik reageer als eerste (met een te laag bod). het is netjes om bij meerdere geinteresseerden mij te contacteren en te zeggen hoe de zaken ervoor staan met een eventueel tegenbod.
Dit heb je nagelaten en ALLEEN DAAROM heb ik in mijn review aangegeven dat het met je communicatie niet al te best gesteld is. voor de rest heb ik het ongemoeid gelaten.
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Lamboo.

Het is nooit mijn bedoeling geweest jou aan het lijntje te houden.

Ik heb in alle eerlijkheid aangegeven dat ik het bod te laag vond en het twee dagen aan wilde kijken, niet twee dagen te willen wachten trouwens. Daarna geef ik aan dat ik er daarna op terug zou komen.
Ik heb het twee dagen afgewacht en in die tijd heb ik aan een andere Tweaker de hoofdtelefoon en een muis verkocht, ik wilde jou daarna mailen, maar je was mij net voor.

Wat jij voor de rest ongemoeid hebt gelaten weet ik niet, maar er was geen rest.
Ik had het misschien duidelijkere moeten aangeven, maar ik heb nergens gezegd dat jij de eerste rechten had, vond ik ook niet nodig, ik vond jouw bod te laag en jij hebt deze daarna niet verhoogd. Maar meer duidelijkheid van mijn kant was misschien verstandiger geweest.

Dat ik persoonlijk werd, wat jij trouwens ook doet door te zeggen dat het bij mij communicatief slecht gesteld is, was om het feit dat jij een leugen in jouw feedback zette. Dit heb jij later veranderd, maar dat was de reden dat ik boos werd. Dat ik aangeef dat ik leugenaars misselijkmakend vind en niet van dat soort mensen hou, daar sta ik nog steeds achter, maar is niet meer van toepassing op jou.

Ik vind het erg jammer dat jij aangeeft dat het met mijn communicatie niet al te best gesteld is, daar waar ik hele andere feedbacks krijg. Allemaal positief over deze communicatie.
Ik heb misschien een fout gemaakt of ben misschien niet duidelijk geweest, maar dat hadden wij ook anders kunnen oplossen.

Mvg Ramon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

InFamous

excommunicado

Dus wat willen jullie nu doen? Beide reviews weg of laten staan?

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamboo
Beste Ragdoll,
Ik laat die beslissing over aan u. Ik heb deze zaak laten rusten. Er heeft al een Admin gereageerd en "gekrulde".
Dank voor uw reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Ragdoll.

Ik zou graag zien dat de feedback weggehaald word, aangezien het hier
naar mijn mening om een fout gaat die niets over mijn communicatie zegt.
Normaliter, en dat word erg vaak aangegeven, ben ik daar erg snel en goed in.

Mvg,

Ramon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:17
We laten het zo. Er is door Microkid naar gekeken en ik heb geen aanleiding om daar nog iets aan toe te voegen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.