hallo,
Sedert een paar dagen doet zich het volgend probleem bij mij voor.
ik kan met mijn tablet geen verbinding houden met het draadloos netwerk, verbinding valt om de paar seconden weg.
ik heb ter controle het prg. inSSID op zowel mijn pc, laptop als tablet gezet.
wat blijkt nu op mijn tablet heb ik een dubbel account staan bbox2-xxx ( identieke naam als het originele)
het eerste originele account heeft een zeer goede verbindingwaarde -35 db
het tweede account heeft een waarde van -95 db. Dit account heeft als naam van de vendor apha networks.
waar dit vandaan komt is mij een raadsel.
de tablet maakt altijd verbinding met dit zwakste account/signaal !
ik zit alleen op het kanaal wat ik gebruik
andere gebruikers in mijn omgeving zitten 5 kanalen van mij af.
mijn pc en laptop die in hetzelfde draadloze netwerk zitten hebben dit dubbele account niet en werken dus uitstekend.
op de tablet staat win 8.1
mijn vraag is hoe kan ik dit dubbele account van mijn tablet verwijderen? of hoe kan ik win8.1 verplichten om het sterkste account te gebruiken
heb al van alles opgezocht op internet en geprobeerd maar ik krijg dit tweede account niet weg.
ttz ik verwijder het via de opdracht prompt 'netsh wlan delete bbox2-xxx
dit lukt maar zodra ik probeer om een draadloze verbinding te maken is dat dubbele account daar weer.
iemand enig idee hoe dat ongemak op te lossen?
met dank
Sedert een paar dagen doet zich het volgend probleem bij mij voor.
ik kan met mijn tablet geen verbinding houden met het draadloos netwerk, verbinding valt om de paar seconden weg.
ik heb ter controle het prg. inSSID op zowel mijn pc, laptop als tablet gezet.
wat blijkt nu op mijn tablet heb ik een dubbel account staan bbox2-xxx ( identieke naam als het originele)
het eerste originele account heeft een zeer goede verbindingwaarde -35 db
het tweede account heeft een waarde van -95 db. Dit account heeft als naam van de vendor apha networks.
waar dit vandaan komt is mij een raadsel.
de tablet maakt altijd verbinding met dit zwakste account/signaal !
ik zit alleen op het kanaal wat ik gebruik
andere gebruikers in mijn omgeving zitten 5 kanalen van mij af.
mijn pc en laptop die in hetzelfde draadloze netwerk zitten hebben dit dubbele account niet en werken dus uitstekend.
op de tablet staat win 8.1
mijn vraag is hoe kan ik dit dubbele account van mijn tablet verwijderen? of hoe kan ik win8.1 verplichten om het sterkste account te gebruiken
heb al van alles opgezocht op internet en geprobeerd maar ik krijg dit tweede account niet weg.
ttz ik verwijder het via de opdracht prompt 'netsh wlan delete bbox2-xxx
dit lukt maar zodra ik probeer om een draadloze verbinding te maken is dat dubbele account daar weer.
iemand enig idee hoe dat ongemak op te lossen?
met dank