All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Daar sturen ze me ook weer naar ftp://ftp.gravis.com/Public/hotlink_gaming/W2K_GrD10.exe toe.
Die zitten toch gewoon in Windows? Dat is toch zo'n oude gamepad?
Was dat maar waar...Op vrijdag 08 juni 2001 19:34 schreef sebastius het volgende:
Die zitten toch gewoon in Windows? Dat is toch zo'n oude gamepad?
Driverguide stuurt me ook weer naar de graviswebsite. Is er dan echt maar 1 locatie op het hele internet waar deze drivers staan??
mocht je ze nog steeds niet kunnen downloaden contact mij ff ik heb ze op de cd staan van gravis zelf
Verwijderd
ik heb ook een probleem met win2k en gravis gamepad...
bij mij komt ie er niet bij te staan als ik doe toevoegen...
als ik diskette doe en dan W2K_GrD10 (of zoiets) selecteer als driver zou er een lijst moeten komen, welke gamepads er worden ondersteunt door deze driver, en wara je dan de juiste zou moeten kunnen aanklikken...
wie weet hoe ik em werkend kan krijgen, Soul ReaVer 2 met gamepad lijkt me namelijk ene stuk kewler...
bij mij komt ie er niet bij te staan als ik doe toevoegen...
als ik diskette doe en dan W2K_GrD10 (of zoiets) selecteer als driver zou er een lijst moeten komen, welke gamepads er worden ondersteunt door deze driver, en wara je dan de juiste zou moeten kunnen aanklikken...
wie weet hoe ik em werkend kan krijgen, Soul ReaVer 2 met gamepad lijkt me namelijk ene stuk kewler...
Pagina: 1