B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW
Tja, als je 7 wilt installeren terwijl er een licentie is voor 8, zou het dan niet heel misschien zo zijn dat ze niet met elkaar werken? En als je een typfout hebt gemaakt (heel knap, 2x dezelfde), dan moet je kijken welke release van 8 je nou precies probeert.
Commandline FTW | Tweakt met mate
mc zou de w8 licenties volgens mij beschikbaar maken om te kunnen downgraden naar 7.
ik heb w7 home sp1 geinstalleerd. de w8 licentie is gewoon voor de eerste uitgave van w8 maar ik heb geen idee hoe ik dit verder uitzoek.
ik weet niet welke typfout je bedoeld maar ik zie wel dat je in regel 2 een komma gebruikt in plaats van een punt waardoor de laatste zin een erg rare opbouw heeft.
ik heb w7 home sp1 geinstalleerd. de w8 licentie is gewoon voor de eerste uitgave van w8 maar ik heb geen idee hoe ik dit verder uitzoek.
ik weet niet welke typfout je bedoeld maar ik zie wel dat je in regel 2 een komma gebruikt in plaats van een punt waardoor de laatste zin een erg rare opbouw heeft.
Enkel voor de Pro versie.
Waarom zou je in hemelsnaam downgraden? Ik denk dat je moeder net zo goed zal kunnen werken met 8.1?
Waarom zou je in hemelsnaam downgraden? Ik denk dat je moeder net zo goed zal kunnen werken met 8.1?
mijn moeder had zulke slechte ervaringen met w8 (terecht in mijn mening) dat ze er niets meer mee te maken wou hebben. ze wou weer terug naar het vertrouwde w7. maar okee het is dus alleen voor pro, beetje nasty streek weer van mc maar goed dan weet ik in ieder geval waar het aan ligd dus bedankt jongens
Je kan altijd nog proberen om Windows 8 qua uiterlijk meer te laten lijken op Windows 7, bijvoorbeeld met de classic shell.aminam schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:25:
mijn moeder had zulke slechte ervaringen met w8 (terecht in mijn mening) dat ze er niets meer mee te maken wou hebben. ze wou weer terug naar het vertrouwde w7. maar okee het is dus alleen voor pro, beetje nasty streek weer van mc maar goed dan weet ik in ieder geval waar het aan ligd dus bedankt jongens
Is het nu de "nasty streek" van Microsoft omdat je zelf niet volledig op de hoogte was van de voorwaarden? Downgraden was niet bedoeld voor de gangbare (home) versies van Windows 8.
Ik doelde op je versienummer in zowel de topic titel als je omschrijving. Dat je 8 bedoelde, ipv 7 voor een herinstallatie.aminam schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:18:
Dat het beschikbaar is, wil nog niet altijd zeggen dat de key automatisch uitgelezen en toegepast wordt. Zoals hierboven al werd gezegd, niet elke versie komt er voor in aanmerking.mc zou de w8 licenties volgens mij beschikbaar maken om te kunnen downgraden naar 7.
Het is daarom beter om haar weg te wijzen in 8, 8.1 installeren of gewoon het uiterlijk van 7 reproduceren. Functioneel is er niets anders aan 8(.1) dan 7. Het start menu is nu alleen wat groter.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ik zou dan kijken naar Windows 8.1 waar overigens over een maand alweer een update voor gaat komen, waardoor het nog meer op Windows 7 gaat lijken. Waarom dit overigens een nasty streek van mc (Je bedoelt MS denk ik) is snap ik dan weer niet...aminam schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:25:
Verwijderd
Andere key gebruiken (W7), mag er eentje zijn die al eerder gebruikt is. Het gaat erom dat je eventueel aan kunt tonen dat je een key hebt die geldig is.
Dat gaat niet op in dit geval aangezien het geen Windows 8 pro betreft.Verwijderd schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 12:18:
Andere key gebruiken (W7), mag er eentje zijn die al eerder gebruikt is. Het gaat erom dat je eventueel aan kunt tonen dat je een key hebt die geldig is.
Pagina: 1