In mijn contract bij mijn stage staat aangegeven dat ik vakantiedagen opbouw. Nu heb ik een halfjaar stage gelopen en dat zou goed zijn voor tien vakantiedagen. Nu is mijn stage ten einde en zat ik met de vraag hoe ik deze opgebouwde vakantiedagen uitgekeerd zou krijgen. Ik had even mijn stagebedrijf opgebeld en voorgelegd met welke vraag ik zat. Toen kreeg ik als antwoord dat ik die op had moeten nemen in mijn stageperiode dat het daarom in het contract staat en zij niet bijhielden of ik dat op nam of wanneer ik precies werkte. Ik had hier meteen als antwoord op dat ik zelf wel netjes alle gewerkte uren bijgehouden heb en zelfs mijn werkzaamheden van de dag elke dag had bijgehouden. In principe had ik dus alle urenverantwoording van mijn kant en die is ondertekend door mijn leidinggevende binnen het bedrijf.
Nu weet ik van mijn vorige werkgevers dat ik gewoon mijn vakantiedagen kon opnemen en die ook uitbetaald kreeg. Het staat tenslotte niets voor niets in het contract toch? Nu ben ik zelf niet heel zeker of ik er ook daadwerkelijk recht op heb. Nadat ik had gebeld zou zij het ''uitzoeken'' maar ze probeert het een beetje weg te praten en doet er heel vaag over. Hopelijk weten jullie hier wat meer over dan ik.
Uiteindelijke vraag is dus of ik recht heb om die vakantiedagen uitbetaald te krijgen. Hardstikke bedankt alvast zelf weet ik nu niet of ik kan bellen en hier weer over beginnen namelijk.
Nu weet ik van mijn vorige werkgevers dat ik gewoon mijn vakantiedagen kon opnemen en die ook uitbetaald kreeg. Het staat tenslotte niets voor niets in het contract toch? Nu ben ik zelf niet heel zeker of ik er ook daadwerkelijk recht op heb. Nadat ik had gebeld zou zij het ''uitzoeken'' maar ze probeert het een beetje weg te praten en doet er heel vaag over. Hopelijk weten jullie hier wat meer over dan ik.
Uiteindelijke vraag is dus of ik recht heb om die vakantiedagen uitbetaald te krijgen. Hardstikke bedankt alvast zelf weet ik nu niet of ik kan bellen en hier weer over beginnen namelijk.