Toon posts:

Philips 8x4x32.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had er vroeger wel eens last van dat me brander niet alle cd'tjes op 8 speed wou fikken. Waardoor ik altijd die dure philips cd'tjes kon kopen als ik het wel wou.

Totop de dag van vandaag.. ik denk download die flashtool maar weer eens.. en wat zit erbij een nieuwe firmware update.. ik denk ah naja heb ik weer iets te doen.. naja update eroverheen.. release notes gekeken.

zie ik opeens dit staan :)

-Improved writing to media that demands high power.

hmm klinkt intressant.. ik had toevallig nog een no-name cdtje in de kast staan .. dus gelijk maar ff testen.. en ik heb vaker op die no-name krengen gebrand met mijn philips:r en toen gingen ze atijd op 2x bleegh.. maar vandaag eindelijk de verlossing... op 8 speed die no-name cd gefikt :) terwijl ik lekker aan het quaken was :) moest ik voorheen ook niet proberen

JUPPIE :)

Verwijderd

Hee.... zelfde probleem. Ik dacht dat de laatste Philips update al van heel lang geleden was, dus had ik de hoop op support al opgegeven. Snel even checken. Bedankt voor de tip.

Verwijderd

waar kan ik die flastool vinden?

Verwijderd

check je eigen topic coolie ik heb er net een linkje voor je geplaatst

Verwijderd

ik ga ff kijken

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-04 16:44

Arno

PF5A

--> [forum=21] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 19:24
ik brand nooit philips cd's

altijd mtec, sony of mb media

nooit problemen gehad ofzo,vooral niet met lage schrijfsnelheden
Pagina: 1