Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

Topicstarter
BBM FUNCTIES

De nieuwe BBM ™ update naar Android,Blackberry en ios 7 introduceert fantastische nieuwe functies, zoals BBM ™ Voice, BBM kanalen en je blijft met grote snelheid alles met elkaar delen, je behoud je controle en je kan rekenen op privacy en veiligheid. Met BBM 2.0 heb je de meest veilige chat@call app van dit moment.

Afbeeldingslocatie: http://global.blackberry.com/content/dam/blackBerry/images/bbm/bbm-v2/features/bbm-features-hero.jpg.original.jpg

WAT IS NIEUW

BBM VOICE. GRATIS BELLEN TUSSEN BBM CONTACTEN via wifi/Hotspot of optioneel 3G/4G
Gratis bellen naar BBM contacten op je iPhone ®, Android ® of BlackBerry ® toestel overal in de wereld met BBM Voice. Het is zo simpel en eenvoudig als een BBM-chat en met één druk tijdens je chat sessie bel je al met je vriend, collega of partner op lange afstanden en geen roaming :)F

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eMhp5GsXB1w]

DELEN in een HANDOMDRAAI

De nieuwe BBM kan nog snellere en eenvoudiger uw foto's, gesproken notities en locatie met anderen delen en mocht je video 64 MB zijn dan verstuur je het simpel met de dropbox integratie makkelijk weg.

Kun je het adres niet helemaal vinden? of je raakt elkaar kwijt op de beurs? Nu kunt u makkelijk uw BBM contactpersoon terug vinden door locatie, je geeft voor een beperkte tijd je locatie door naar de contactpersoon zodat je elkaar kan volgen of kan vinden *;

LEVENDIGE GEESPREKEN met BBM KANALEN
Introductie van BBM Channels. Treed toe in persoonlijke gesprekken tussen mensen, merken en gemeenschappen. Maak een nieuw kanaal om je gedachten, ideeën en passies te delen. Of abonneer je op een bestaande BBM Kanaal en deel uw intresse met anderen.

Heb persoonlijke gespreken, feedback van bedrijven of diensten zoals je telecom provider , bank of verzekeringsmaatschappij en dat allemaal prive op het kanaal van jou keuze. d:)b

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Q7KMWjAegYs]

ANDERE FUNCTIES

REAL-TIME CHAT en altijd weten wanneer het geleverd is met D en wanneer het gelezen is R en dat kan alleen met BBM. Het voorkomt onzekerheid of je bericht daadwerkelijk gelezen is of niet.
Afbeeldingslocatie: https://d262ilb51hltx0.cloudfront.net/max/800/0*ZPJlybIuqm_wTXN9.png

UNIEKE PIN

Bescherm je eigen privacy. Deel je PIN en niet je MOBIEL NUMMER

BBM GROUPS

Kom samen met vrienden, collega's of familie. Chat en deel foto's in een groep tot 50 mensen

Andere functies zijn je persoonlijke icoontje en status, BBM update's zodat je weet dat er contacten zijn die om je vragen en geweldig icoontjes welke mede ontworpen zijn door BBM gebruikers. *O*

BBM privacy, chat@call , kanalen , groups tot 50 mensen en veilig in gebruik zonder reclame. _/-\o_

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eoQ_solpdsU]

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 21-02-2014 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
BBM de meeste veilig IM-dienst heeft sinds zijn lancering in november al bijna 50 Miljoen gebruikers erbij gekregen op android en ios en met de laatste update naar BBM 2.0 heeft de gebruiker naast locatie finder ook bellen erbij gekregen. Maar waarom BBM en geen whatsapp of Telegram.

Veiligheid

Dit is misschien wel de belangrijkste factor wanneer we rekening houden met sociale apps en diensten . Aangezien we gemakkelijk informatie delen met andere mensen , we willen er zeker van zijn dat deze informatie niet toegankelijk is voor ongewenste individuen.

WhatsApp is een frequent slachtoffer van inbreuken op de beveiliging sinds de lancering. Volgens Wikipedia, werden WhatsApp berichten aanvankelijk verzonden en geleverd in platte tekst , hoewel de kwestie nu wel aangepast is, blijft WhatsApp kwetsbaar. In feite , hebben sommige mensen beweerd dat het mogelijk is om de coderingssleutel gebruikt voor het verzenden en ontvangen van berichten , waardoor afluisteren gesprekken en gemakkelijk nep verificatieserver als een andere gebruiker zelfs verkrijgen.

In Nederland zijn actieve hackers die op youtube hun kunsten laten zien hoe makkelijk het is om whatsapp
te hacken.

Telegram de app die al je contacten binnenhaalt maar wel een betere beveiliging van berichtjes geeft
werkt met een omstreden beveiliging voor experts welke net als whatsapp makkelijk te vangen is.
Volgens cryptografie-experts is het extreem onveilig om je eigen protocol te bouwen in plaats van de bestaande te gebruiken en is het perfect voor inlichtingen diensten en overheden om te spoofen.
http://unhandledexpressio...stand-back-we-know-maths/
http://www.nrc.nl/tech/20...-is-de-app-echt-veiliger/

Ze geven aan dat derden niet bij je data kunnen komen dan komen we aan bij whatsapp en dus heeft het ook geen zin om over te stappen van whatsapp naar Telegram.

BBM staat an de andere kant , BBM staat bekend om zijn beveiliging. BBM is betrouwbaarder met berichten welke volledig versleuteld zijn en alleen de verzender en ontvanger de mogelijkheid om berichten volledig te decoderen waarbij ook de server een belangrijke rol speelt.

Dus in termen van veiligheid , BlackBerry neemt hier de leiding

Prive

BBM registraties genereren een unieke ID die bekend staat als de BBM PIN . Deze PIN wordt gebruikt om met een ​​persoon te chatten op BBM. Het is dus niet nodig om je telefoonnummer te geven of om je email te delen om mensen uit te nodigen. BBM geeft ook geen persoonlijke informatie over gebruikers tenzij je daarvoor kiest .

WhatsApp aan de andere kant gebruikt telefoonnummer voor registratie . Dat betekent dat u om mensen uit te nodigen voor WhatsApp uw telefoonnummer gaat delen ook als u dat niet wilt,,. WhatsApp deelt ook ( standaard ) potentieel gevoelige gebruikersinformatie als nieuwste online tijd , contactgegevens , etc.

Als het gaat om Groepchats , WhatsApp krijgt vaak veel kritiek mede omdat je meteen telefoonnummer krijgt van onbekenden of juist bekenden waaraan je niet je gegevens kwijt wil.

Telegram is vergelijkbaar met whatsapp en we gaan hier verder geen informatie over geven. De installatie van Telegram Messenger is vrijwel identiek aan die van WhatsApp.

BBM heeft belangrijk voordeel ten opzichte WhatsApp en Telegram als het gaat om de privacy van gebruikers .

Volgende wat we willen vergelijken is het van bericht dat wordt gebruikt door de twee IM-diensten.

notificaties

BBM heeft vier indicatie niveaus om de status van een boodschap over te brengen. De vier manier aanmeldingssysteem geeft het volgende aan:

Drie signaal bars: Bericht wordt verzonden. (drie gofjes)
Het vinkje: Bericht is door de server en opnieuw versleuteld
D: bericht is afgeleverd bij de ontvanger.
R: bericht is gelezen door de ontvanger.

WhatsApp en Telegram hebben slechts drie indicatie niveaus:

Timersymbool: Bericht wordt verzonden.
Eerste Vinkje: Bericht wordt verzonden vanaf server.
Tweede Vinkje: bericht is afgeleverd bij de ontvanger.

Bij WhatsApp of Telegram weet je niet of de ontvanger het bericht heeft gelezen en dat zie bij bij BBM wel. BBM neemt duidelijk de overhand hier.

Delen van bestanden.

Met BBM 2.0 heb je een integratie met dropbox en Telegram werkt ook op de zelfde manier in de cloud maar dat heeft Whatsapp niet. Whatsapp gaat tot 12 MB en beperkt dus data verbruik. Telegram doet dit niet zonder belemmering maar BBM geeft je een optie waardoor je ook weet dat je veel gaat versturen.
Let wel op dat als je Telegram gebruikt je dus ook heel snel door je data bundel kan gaan.

Ook je locatie kan je delen met BBM of Telegram maar het voordeel van Blackberry is dat je een bepaalde tijd kan instellen maar ook dat de andere kant je kan volgen als je besluit ergens anders heen te gaan. Whatsapp heeft geen locatie of friend finder.

Bellen

BBM heeft de functie om tijdens de chat per direct te bellen iets wat Whatsapp en Telegram ontbreekt. Wat al drie apps wel hebben is push to talk (soort walkie talk). Het bellen met BBM is gratis via wifi en Hotspots maar ook makkelijk voor in het buitenland om naar huis te bellen of kantoor mits men BMM op de smartphone heeft geinstalleerd.

Platform

Whatsapp Blackberry,android,ios en windows
Telegram: Android en ios
BBM : Blackberry,android,ios (windows in april/mei)

Conclusie :

Whatsapp en Telegram werken allebei met 06 herkenning en lijken als apps beiden op een sms vervanger terwijl BBM meer een echte IM dienst is met veel extra fucties zoals friend finder en bellen met elkaar.
Ook op veiligheid en privacy scoort BBM het beste en is het de meest complete app waarbij ook
veel interactie is door kanalen zoals met schiphol of je vrienden. Whatsapp blijft de grootste met 310 Miljoen actieve users tov BBM met 100 Miljoen actieve users maar BBM is ook maar sinds november beschikbaar en groeit gestaag.

vrij vertaald uit verschillende bronnen en testen van whatsapp.telegram en BBM op de blackberry Z30.

[ Voor 106% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 22-02-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-06 15:06

t3q

Say yes to teq

Heel duidelijk, helaas krijg ik mijn omgeving met geen mogelijkheid om. De mensen zijn gewoon te lui tegenwoordig. Ik zal deze url is posten op Facebook als je het goed vindt.

Life goes as it goes.

Topicstarter
t3q schreef op zondag 23 februari 2014 @ 12:36:
Heel duidelijk, helaas krijg ik mijn omgeving met geen mogelijkheid om. De mensen zijn gewoon te lui tegenwoordig. Ik zal deze url is posten op Facebook als je het goed vindt.
geen probleem. Ik heb al veel contacten en familie op BBM behalve mijn zusje die is iphone freak en wil geen blackberry (heeft nooit blackberry gehad maar is anti). Nu klacht ze al maanden dat we zo weinig contact hebben :)

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik heb gisteren gekeken naar de permissies van BBM android app.
Daar zatter er nog al wat bij die helemaal niks te maken hebben met de service.

Hier een kleine samenvatting.

Your personal information
- read calendar events plus confidential information
- add or modify calendar events and send email to guests without owners' knowledge
Your applications information
- retrieve running apps
Your social information
- read call log
Development tools
- read sensitive log data
- System tools

Ik denk wel dat het veel potentie heeft omdat er alles in zit.
Mogelijk nog een Desktop Client

Ik zit nu met Telegram te spelen.
Voordeel is dat de API en de meeste clients opensource zijn.
Dus je hebt iets meer controle over je adresboek.

[ Voor 12% gewijzigd door vDorst op 27-02-2014 11:21 ]

Topicstarter
vDorst schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:17:
Ik heb gisteren gekeken naar de permissies van BBM android app.
Daar zatter er nog al wat bij die helemaal niks te maken hebben met de service.

Hier een kleine samenvatting.

Your personal information
- read calendar events plus confidential information
- add or modify calendar events and send email to guests without owners' knowledge
Your applications information
- retrieve running apps
Your social information
- read call log
Development tools
- read sensitive log data
- System tools
kalender is handig daarmee kun je met iemand een planning maken en je kan agenda delen met iemand wordt verder niets meegedaan.

Your application blabla is voor apps die geintegreerd zijn zoals dropbox (wel account of geen account bijvoorbeeld) of agenda of contact delen met iemand anders, doet verder niks.

your social information delen met locatie, contact,agenda,foto met andere BBM gebruikers doen ze verder ook niks mee

devolpment tools voor controle app gebruik en actief BBM houden etc.

pps waar jij op doelt zijn wel apps die eerst al je contacten binnen haalt net als whatsapp zelfs als ze geen gebruiker zijn van de apps. Ze halen dan alle 06 nummers met naam, adres en emails adressen binnen en dat doet BBM alweer niet en de apps mogen je email en sms inlezen etc. en dat doet BBM ook niet. De server ben je zelf alles wordt opgeslagen op je toestel van jou A en de ander B en dat moet met elkaar communiceren zo zie soms ook dat alle berichten worden geladen omdat er niks wordt opgeslagen op de server van Blackberry.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 27-02-2014 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-06 15:06

t3q

Say yes to teq

Als bbm het toevoegen van contacten nog makkelijker maakt zoals bijvoorbeeld bij WhatsApp dan zou het een stuk groter kunnen worden, mijn omgeving wil het wel proberen maar zeggen allemaal dat het lastig is om personen toe te voegen.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-04 06:53
Post inhoudelijk of post niet.

[ Voor 79% gewijzigd door RoD op 01-03-2014 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
t3q schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 11:51:
Als bbm het toevoegen van contacten nog makkelijker maakt zoals bijvoorbeeld bij WhatsApp dan zou het een stuk groter kunnen worden, mijn omgeving wil het wel proberen maar zeggen allemaal dat het lastig is om personen toe te voegen.
Zal niet gebeuren omdat de pin juist niet verbonden is aan een contactpersoon dus privacy geeft met whatsapp worden al je contacten gedwonload ook van mensen die geen whatsapp hebben en ik vindt
dat persoonlijk niet kunnen dat als mensen whatsapp.telegram installeren ze ook mijn gegevens krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-06 00:36
In mijn omgeving wil men gewoon niet aan BBM, WhatsApp blijft de enige van belang voor ze.

De meerwaarde voor BBM zou je kunnen vinden in Groups en Channels maar die worden veelal bevolkt door mensen uit Azie die de Engelse taal niet bijster machtig zijn en het aanbod van Nederlandse content is bijzonder beperkt.. zelfs het Channel van Tweakers is uitgestorven.

Mocht iemand nog suggesties hebben dan verneem ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-01-2023
Er is op zich nog best een interessante Tweakers BBM Group... ;)

Verder heeft Schiphol een kanaal wat ik best grappig vind. Verder is het in Nederland nog niet zo hot inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mijn echt vrienden en familie hebben BBM en dan heb ik ook nog veel collega's op BBM waarin we mappen en interne dingen delen of even een mededelingen.

Wat ook goed is dat je ook ziet dat iemand daadwerkelijk je bericht heeft gelezen.

Waar ik BBM ook voor gebruik is bellen zoals naar jakarta of windhoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Hoe kan je van PKI gebruik maken? Als ik het goed heb begrepen heb je daarvoor een BES nodig, zou werkt GMV ATLAS eventueel ook?

[ Voor 3% gewijzigd door begintmeta op 18-03-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
begintmeta schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:13:
Hoe kan je van PKI gebruik maken? Als ik het goed heb begrepen heb je daarvoor een BES nodig, zou werkt GMV ATLAS eventueel ook?
Je bedoelt een versleuteling. Bij blackberry wordt encryptie en compressie alleen nog gebruikt bij blackberry world en BBM. Hier heb je geen bes voor nodig.

Jij hebt het over GMV en dat is een linux bes server maar weet niet of dat voor BES 10 is , volgens mij alleen BBOS. Maar heb er verder geen ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Je hebt geloof ik gelijk, voor gebruik van bijvoorbeeld balance de nieuwe Blackberrys is BlackBerry Enterprise Service 10 nodig, en het GMV-product is nog voor de vorige generatie. Ik had echter begrepen dat je met een BES eventueel een eigen groeps-sleutel kan instellen voor BBM of misschien eigenlijk Enterprise IM, S/MIME lsutels kunnen voor zover ik kan zien ook gewoon worden geimporteerd via een geheugenkaart/bestandsoverdracht en vervolgens gebruikt per IMAP/ActiveSync.

[ Voor 4% gewijzigd door begintmeta op 19-03-2014 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Deze pagina bevestigt inderdaad dat voor diverse eventueel interessante features BES10 (in het geval van BBM eBBM) nodig hebt, de prijs van $38 voor een doorlopende licentie valt me eigenlijk nog wel mee, alleen jammer dat je voor de BES ook weer een windows server hebt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ziet er mooi uit!
Voor mijn beeldvorming: wat is het dataverbruik van BBM spraakbellen en videobellen?
En heeft BBM ook een funktie om (betaald) naar niet BBM'ers te bellen? (zoals Skype, Voipbuster etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
BBM is ongeveer 0,75 Mb per minuut dus na 4 minuten bellen heb je 3 Mb verbruikt. Videobellen doe ik meestal via wifi maar dat is zelden. Ik bel wel veel met BBM net nog met mijn broertje voor 22 minuten. .

Je kan niet bellen naar anderen voip apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nieuwe messenger van orginele OS voor april voor de lancering van de Z3 in april

https://mega.co.nz/#!OcAR...FwSy7FywgqJZ3fC5W5bHMwmoI (sideloaden)

Afbeeldingslocatie: http://s3.cdn.memeburn.com/wp-content/uploads/2013/10/BBM.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mondoblackberry.com/wp-content/uploads/2014/02/IMG_20140221_1940131.jpg

Als het goed is komt deze op 1-2 april live _/-\o_

[ Voor 116% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 01-04-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Mi1LfK9eOhQ]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=X-sTyjEEJW0]

[ Voor 131% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 02-04-2014 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Omdat ik inmiddels voor het eerst een BB-telefoon heb, heb ik BBM ook nog eens wat beter bekeken.
Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 13:38:
... BBM is betrouwbaarder met berichten welke volledig versleuteld zijn en alleen de verzender en ontvanger de mogelijkheid om berichten volledig te decoderen waarbij ook de server een belangrijke rol speelt.
Bij de standaard BBM is dus geen end-to-end versleuteling aanwezig, dat zou alleen bij BBM Protected (met een BES) het geval zijn. Behalve als je je eigen BES draait is er ook geen eigen algemene versleuteling binnen gebruikersgroepen mogelijk, en is het tenminste voor BlackBerry (en vermoedelijk diverse overheden bovenop India (en wellicht ook gewone mensen die PINs kunnen spoofen en BBM-verkeer kunnen onderscheppen)) mogelijk om mee te lezen. Ook schijnen bepaalde persoonlijke gegevens eventueel onversleuteld te worden verstuurd (heb zelf niet met wireshark gespeeld, maar de Duitse consumentenbond vzikn wel) en helemaal onproblematisch zijn de gebruiksvoorwaarden ook niet. eBBM zal meen ik forward secrecy weer verbeteren, en end-to-end-encryption makkelijker maken.
BBM heeft belangrijk voordeel ten opzichte WhatsApp en Telegram als het gaat om de privacy van gebruikers .
Er zijn meer alternatieven dan WhatsApp en Telegram.

Ik vind het ook onbegrijpelijk dat BlackBerry standaard s/mime heeft uitgeschakeld in de e-mail app, dat is een matige marketingoverweging IMHO. Verder zijn metadata (zoals bij veel andere messaging apps ook) niet makkelijk een beetje te beveiligen.

[ Voor 14% gewijzigd door begintmeta op 24-05-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker626
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Als ik met BBM een Android phone (met BBM) bel, gaat de Android phone niet over.
Weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Na alle nieuwtjes dan ook nog een filmpje van de laatste beta BBM

BBM Landscape support
Pictures can be added within BBM Group Chats (in the conversation thread)
Have keyboard be “Always On”
Slightly larger emotions
New stickers packs
Modified, in BBM Instant Previews
Slightly refined header for BBM Channels
And more subtle refinements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Is bbm communicatie nou wel of niet inzichtelijk voor overheidsdiensten en providers?

Kun je bbm gebruiken zonder bespied te worden of heb je dan ebbm nodig?

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Je hebt niet noodzakelijk ebbm nodig, een (goed beveiligde) BES is ook al prima. Zie ook hier en mijn vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wist je dat Whatsapp, telegram al je foto's en video opslaat en ze meteen copyright hebben op dit materiaal dus het kan zo zijn dat je kind ergens in een blad staat in Duitsland :) blij dat ik BBM heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vDorst
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Anoniem: 103465 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:54:
Wist je dat Whatsapp, telegram al je foto's en video opslaat en ze meteen copyright hebben op dit materiaal dus het kan zo zijn dat je kind ergens in een blad staat in Duitsland :) blij dat ik BBM heb.
Waar heb je dat gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Vermoedelijk gaat het om dit verhaal.
Grundsätzlich braucht Whatsapp Nutzungsrechte, um Bilder und Texte der Nutzer (also der Urheber) über seinen Dienst verbreiten zu können. Dass dies auch für veränderte Werke und zu Werbezwecken gelten soll, scheint allerdings überzogen. Will Whatsapp also mit unseren Bild- und Textnachrichten werben? Wahrscheinlich nicht.
Bij BBM is overigens ook een passage in mijn ogen overtrokken veel speelruimte laat trouwens: 'You grant to us a worldwide, perpetual, irrevocable, transferable, sublicensable, royalty-free and non-exclusive license to use, distribute, reproduce, modify, adapt, publicly perform, and publicly display, as is reasonable to provide and maintain the Services, any Content that You send, upload, post or otherwise make available through the Services.' Voor channels wordt dit nog wat uigebreider geformuleerd. Ook is BB vrij om gebruikersprofielen te maken en op diverse manieren gebruiken (uiteraard, men moet tenslotte de boel ook wat te gelde kunnen maken)

[ Voor 31% gewijzigd door begintmeta op 26-05-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-06 22:46
Uit een samenwerking tussen BlackBerry, Virgin Airlines en Pope Wainwright is het volgende BBM reclamespotje gerold ter promotie van BBM, BBM Channels en Virgin Airlines:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=xzp31q684HM]

Best wel netjes gedaan, duidelijk ook :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biomass
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:18
BBM voor Windows Phone is vandaag in private beta gegaan:

http://m.softpedia.com/bb...-for-everyone-449823.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
Zijn hier Android gebruikers met BBM ervaring? Een maat van mij heeft de nexus 5 en daarop BBM gezet. Bij elk inkomend bericht gaat de trilfunctie van zijn telefoon ook af, terwijl dit is uitgezet.

Kent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsyaboy
BBM voor Windows phone is uit: http://finance.yahoo.com/...=AwrBEiT6QtpT1A0AN0zQtDMD

Edit: introductiefilmpje

[ Voor 20% gewijzigd door itsyaboy op 31-07-2014 15:38 . Reden: toevoegen filmpje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biomass
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:18
Iemand vanmiddag nog last gehad van storing met BBM voor Windows Phone? Vanaf ongeveer 13:00 had ik alleen maar crashes, m'n contactenlijst leek eerst zelfs weg....
Pagina: 1