Hallo!
Ik heb hier een server staan met server 2012 erop, die tevens een domain controller is.
Dns, alles werkt totdat ik op de nieuwe windows 7 cliënts probeer in te loggen.
Ook de cliënts zijn verbonden met de DNS server.
Ik krijg dan: An attempt to resolve DNS name of a domain controller in the domain being joind is failed. Please verify this client is configured to reach a DNS server that can resolve DNS name in the target domain.
Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?
De XP cliënts werken goed, maar ik wil XP er z.s.m uit hebben.
Alvast bedankt.
Het is maar een test, het 'echte' kantoornetwerk heeft nog xp+server 2003. Ik wil 2012+7 uitrollen zodra ik van dit probleem af ben. Ik ben niet onervaren, het andere filiaal heeft een werkend 2008 r2 domain met windows 7 cliënts.
Ik heb hier een server staan met server 2012 erop, die tevens een domain controller is.
Dns, alles werkt totdat ik op de nieuwe windows 7 cliënts probeer in te loggen.
Ook de cliënts zijn verbonden met de DNS server.
Ik krijg dan: An attempt to resolve DNS name of a domain controller in the domain being joind is failed. Please verify this client is configured to reach a DNS server that can resolve DNS name in the target domain.
Iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen?
Alvast bedankt.
Het is maar een test, het 'echte' kantoornetwerk heeft nog xp+server 2003. Ik wil 2012+7 uitrollen zodra ik van dit probleem af ben. Ik ben niet onervaren, het andere filiaal heeft een werkend 2008 r2 domain met windows 7 cliënts.
[ Voor 17% gewijzigd door silverball op 20-02-2014 20:38 ]
3640 Wp ZO pvoutput | FOSS | Gasloos | Trabant 601 (kubel + kombi) | Simson s53e | Ford nugget '89