Toon posts:

[PWS] Profielwerkstuk Apple: vragen! [Mening]

Pagina: 1
Acties:
  • 419 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik doe mijn profielwerkstuk over Apple :). Ik heb een aantal deelvragen opgesteld, waarvan er één is: "Waarom kiezen mensen wel of niet voor Apple?".

Daarvoor heb ik jullie hulp nodig. Graag serieuze reacties waarom mensen juist wel, of juist niet Apple kiezen. Graag ook even je naam melden, en misschien kom je wel in het profielwerkstuk O-).

Zelf ben ik volkomen vóór Apple. Het enige nadeel is Videokaarten en Apple, waar ik Apple in vindt achterlopen.

Met vriendelijke groet, Niels 8)

Verwijderd

Dit komt op mij meer over als het doordrukken van jouw mening via een PWS. No offence, maar ik zou dit als leraar een nogal waardeloos onderwerp vinden. Niets persoonlijks, heb verder ook niets tegen Apple, maar wat denk je te bereiken hiermee?

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Voor enquetes zoals deze dien je eerst toestemming te vragen, omdat we anders worden overspoeld met vragenlijstjes. Dit topic gaat dus op slot.

Je kunt een van de moderators een bericht sturen (DM, e-mail, IRC), met het verzoek voor een enquete. Zie ook Het algemeen beleid #verbodenspam.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.