• Dabo007
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-09-2022
Hallo allemaal,

ik wil voor een logo een verfstreep maken.
Nu heb ik al een paar tutorials gevonden, maar het lukt me niet.
Ik wil graag een verfstreep zoals op onderstaande foto.

Afbeeldingslocatie: http://www.devriendenvanjacob.nl/site/img/doosje_dicht.png

Wie kan mij helpen?

gr Dabo

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hoe "echt" wil je 't hebben :? Want 't is gewoon een default, ingebouwde, brush in Illustrator (er zijn er "tig" aanwezig in elke standaard Illustrator installatie en dan nog eens duizenden (al dan niet gratis) beschikbaar online zoals bijvoorbeeld deze of deze of deze of...)...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OJvjs3PeVe2vHzTe9c6wTcrq/thumb.png
Dabo007 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:34:
Nu heb ik al een paar tutorials gevonden, maar het lukt me niet.
Geef dan voortaan even aan wélke tuturials je hebt gevonden zodat wij onze tijd niet verdoen aan 't verwijzen naar zaken die je al gezien/gevonden hebt. "Het lukt me niet" is geen probleemomschrijving; geef aan wat je dan (concreet) niet lukt; dan kunnen wij ook concreet zeggen wat je eventueel fout doet, hoe je het anders/beter aanpakt etc.
Dabo007 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:34:
Ik wil graag een verfstreep zoals op onderstaande foto.
...
Wie kan mij helpen?
Kan iemand even...? en Waar vind ik...?

Lang verhaal kort: hanteer voortaan even onze Quickstart bij 't openen van een topic a.u..b. Je topic is nu nogal karig en ontbeert de nodige eigen inzet die we hier wel verwachten ;)

[ Voor 142% gewijzigd door RobIII op 20-02-2014 16:54 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Dabo007
Je hebt helemaal gelijk, excuus, ik was te snel met het plaatsen van het bericht.
Dank voor je bericht, ik heb nu extra brushes gedownload, en ga nu kijken of het lukt.

Ik dacht eerst dat je alles moest tekenen, maar er zijn gelukkig templates :)

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dabo007 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:51:
ik heb nu extra brushes gedownload
Er zitten natuurlijk wel wat juweeltjes (maar ook meuk!) tussen, maar had je de default brushes die in Illustrator standaard aanwezig zijn al eens bekeken / geprobeerd? Misschien voldeden die al?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• Dabo007
Zo, de keuze is enorm zeg.
Ik heb nu een mooie gevonden, erg handig dit.
Alleen loop ik nu nog te stoeien met de kleur van de verfstreep.
Een andere kleur kiezen werkt niet, want dan zie je de "lagen van de verfstreep niet meer

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dabo007 schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 17:38:
Alleen loop ik nu nog te stoeien met de kleur van de verfstreep.
Een andere kleur kiezen werkt niet, want dan zie je de "lagen van de verfstreep niet meer
Je had toch niet verwacht dat 't met simpelweg een brush selecteren / downloaden meteen klaar was hè? Natuurlijk komt er ook wat "handwerk" en gewoon ouderwetse bloed, zweet en tranen bij kijken voordat je een beetje een leuk resultaat hebt. Al helemáál voor een logo.

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 20-02-2014 18:03 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:25
Waarom geen bitmap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Omdat je logo's doorgaans liever als vector hebt? (Natuurlijk zijn er uitzonderingen...)

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:25
Niet per sé? :) We leven in 2014 he ;)
...misschien meer een kwestie van smaak dan van praktische bezwaren.
Pagina: 1