Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Is er een manier om een widget te "locken" op je homescreen, zodat wanneer je naar een volgend homescreen scrollt, de widget op dezelfde plaats blijft staan, net zoals het dock aan de onderkant?

Ik begrijp dat je dan op elk homescreen een lege plek moet laten voor waar de widget gepositioneerd is (wat ik toch al heb), of dat je bijvoorbeeld middels de functie overlapping widgets van Apex de widget terug kunt laten komen (wat lelijk is, maar misschien kun je er omheen werken).

Ik zou graag mijn klok widget op elk homescreen hebben (dus niet alleen het middelste), maar het zou er zo veel beter uitzien als deze vast blijft staan terwijl je naar het volgende homescreen scrollt, i.p.v. 5 dezelfde klok widgets, op elke homescreen 1. Iemand enig idee of en hoe dit mogelijk is?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
dit moet je zoeken in alternatieve launchers, en dan niet diegene die op stock lijken zoals apex en nova... of het bestaat weet ik niet, maar een instelling of aanpassing van een "normale" launcher is het in ieder geval niet.

kijk eens of hier wat bij staat:
https://play.google.com/store/search?q=launcher&c=apps

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Lightning Launcher lijkt de oplossing te gaan bieden, ga het even proberen. Bedankt!