RD Connection Broker Load Balancing probleem

Pagina: 1
Acties:

• R_alph
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-05-2022
Ik heb thuis in mijn test omgeving twee rd terminal servers staan. Ik heb hierop Connection Broker geinstalleerd volgens de Step-by-Step guide van Microsoft. Het probleem is als ik inlog voor de eerste keer wordt ik bijv. na server01 gestuurd, daarna log ik uit en log opnieuw in dan ziet hij niet dat ik een disconnected session op server01 heb staan en wordt door gestuurd naar de server02

Weet iemand waar ik nog na kan kijken

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:41
google is je vriend
http://social.technet.mic...essions?forum=winserverTS

volgende keer ook vermelden welke server versies etc. en eerst eens zelf googlen ;)

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.

• R_alph
Zelf ook al gedaan met meerdere mensen maar geen result misschien verkeerd gegoogled...

• R_alph
Maar dit is voor een 2008 versie en wij hebben 2008R2

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:41
Access to the WMI interface on Remote Desktop Session Host server farm01.mydomain.com was denied. Add the Remote App and Desktop Management computer to the TS Web Access Computers security group on farm01.mydomain.com.
Error Code: 0x80070005
heb je ook zoiets? firewalls checken etc... wmi resetten... zulke zaken..

[ Voor 68% gewijzigd door Razwer op 20-02-2014 16:35 ]

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

R_alph schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 15:21:
Het probleem is als ik inlog voor de eerste keer wordt ik bijv. na server01 gestuurd, daarna log ik uit en log opnieuw in dan ziet hij niet dat ik een disconnected session op server01 heb staan en wordt door gestuurd naar de server02
Even een open deur, maar hoe test je precies?

Als je uitlogt heb je geen disconnected sessie, je bent immers uitgelogt...

Disconnect je (en blijft er dus een draaiende sessie achter) of log je echt uit? Verder:
  • Welke guide heb je precies gevolgd?
  • Welke OS + servicepacks gebruik je
  • Zijn er nog rare events te zien in de eventlog
  • Hoe maak je verbinding, en vanaf wat voor soort device

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• ThE_En4CeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2025
Klinkt alsof je de RD session hosts niet aan de local group van server waarop de broker is geïnstalleerd hebt toegevoegd... Als je de broker op een DC hebt gezet is het een domain groep.

Maar inderdaad, post eerst eens wat meer config en bij voorkeur een schema hoe je je roles hebt verdeeld en welke OSen je gebruikt hebt.

[ Voor 27% gewijzigd door ThE_En4CeR op 22-02-2014 23:27 ]

Pagina: 1