Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

HP Pavilion kan accu niet vinden

Pagina: 1
Acties:

• HarrieK
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17-06-2022
Ik heb op mijn hp pavilion dv7-4040ed een nieuwe HDD geïnstalleerd en nu kan hij de accu niet vinden.
Heb het volgende gedaan: een harde reset, bios op default en heb een bios update gedaan, maar nog geen succes. Iemand een idee wat ik kan doen?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Hoe bedoel je 'hij kan de accu niet vinden' precies? Valt hij uit als je de stekker er uit trekt? Of heb je een OS geïnstalleerd en geeft het OS aan dat er geen accu in zit? Kan je in je BIOS zien of er een accu aanwezig is?

Desktop | Server | Laptop

• HarrieK
Rechts onder in de taakbalk staat een icoontje met een rood kruisje en de tekst kan geen accu vinden. Ook zie ik in de bios nergens iets over een accu.

Verwijderd

Al geprobeerd om de accu eruit te halen en opnieuw erin te doen? Ooit opgeladen met een andere oplader dan de originelen? Dit kan de accu namelijk defect maken.

• HarrieK
Ja accu er in en uit heb ik al meerdere keren gedaan en is verder nooit opgeladen met een andere lader, altijd met de originele. Het probleem is ontstaan na dat ik windows opnieuw heb geïnstalleerd.

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
HarrieK schreef op zondag 23 februari 2014 @ 11:09:
Ja accu er in en uit heb ik al meerdere keren gedaan en is verder nooit opgeladen met een andere lader, altijd met de originele. Het probleem is ontstaan na dat ik windows opnieuw heb geïnstalleerd.
In je opening post zeg je dat je EN een nieuwe HDD hebt gelaatst EN deze hebt geinstalleerd. Nu zeg je dat je alleen windows opnieuw hebt geinstalleerd.

Ik ga ervan uit dat de Intieele openingspost klopt.

1. Werkt je latop als je alleen de accu erin hebt zitten?
2. Werkt de accu wel in een andere laptop?
3. Heb je een andere accu om te testen?
4. Heb je HP support assistent geinstalleerd mischien? ( daar zit een battery check functie in)

• HarrieK
Ja ik heb een nieuwe HDD geïnstalleerd met daarop windows 7 premium 64 bits
Met alleen de accu werkt hij niet.
Heb geen andere laptop om te proberen.
Heb helaas geen andere accu.
Ik heb HP support en die kan de accu ook niet vinden.

en bedankt voor je reactie.
Pagina: 1