• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:20
Weet iemand of er een app is waarmee je het instellingen menu kunt vervangen? Ik heb meerdere Android apparaten en heb gezien dat op sommige hele menu opties ontbreken, of op totaal andere plaatsen weggestopt zijn.
Met de vrijheid van Androud dacht ik, even een app er op en klaar, maar ik vind geen vervanger in de play store, dus meest waarschijnlijk, ik zoek niet goed, of het kan niet. Heeft iemand de oplossing?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:09
Andere rom installeren is dan de enige optie.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Maar zoek je iets specifieks of wil je iets wat nu niet mogelijk is?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• swhnld
Ik ben de fout in gegaan met een app met instellen van slaap instellingen op een apparaat, waardoor die binnen een minuut in slaap valt, echter er zit geen energie of power menu in dat apparaat, dus ik kan die niet terugzetten naar een langere tijd.

Anoniem: 63975

Over welk Android apparaat hebben we het eigenlijk?

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:26
Scherm-timeout zit trouwens bij Weergave, daar staat het ook niet tussen?

• swhnld
Het probleem zit in een chinees android kastje, maar ik zou ook op mijn htc one en samsung tab ook dezelfde menus willen hebben. Overigens waren de instellingen geoptimaliseerd via ES Task Manager.

[ Voor 21% gewijzigd door swhnld op 20-02-2014 14:25 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

swhnld schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 14:23:
Het probleem zit in een chinees android kastje, maar ik zou ook op mijn htc one en samsung tab ook dezelfde menus willen hebben. Overigens waren de instellingen geoptimaliseerd via ES Task Manager.
Dat ligt aan HTC en Samsung met hun HTC Sense en Samsung Touchwiz interface, ze passen vrij veel aan het standaard Android uiterlijk.
Jouw Chinese android stick/mediacenter zal waarschijnlijk Android 4.0/4.2 draaien wat bijna stock is. Wil je dat evenaren moet je je telefoon en tablet rooten en een customROM erop zetten van bijvoorbeeld CyanogenMOD.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• swhnld
@maarud, nee daar staat het ook niet tussen.

• swhnld
Instellingen probleem is opgelost, met een factory reset, maar ik zou nog steeds wel een app verwachten voor een eigen instellingen menu, zou dat er echt niet zijn?
Pagina: 1