Voor mijn broertje ben ik een leuk systeem aan het samenstellen waar hij de nodige tijd mee vooruit kan. Doeleinden zijn gamen, programmeren, downloaden, en uiteindelijk naar upgrade van ram geheugen virtual labs draaien om kennis op te schroeven. De games die erop gespeeld zullen worden onder andere zijn:
FIFA 14
Battlefield 4
World of Warcraft
League of Legends
Assasin's Creed
Hearthstone
Diablo 3
CS:GO
En natuurlijk leuke toekomstige games!
Ik kwam zelf tot de volgende samenstelling uit:
Het enige wat hij nu heeft is een headset.. De pc moet in de meterkast komen, en het scherm / toetsenbord / muis dmv verlengsnoeren onder de kruipruimte richting de keuken.
Ik ben er alleen nog niet uit hoe ik alle kabels netjes naar de keuken krijg +- 10 meter onder de grond door en dan 1,5 meter omhoog langs de muur. Het liefst werk ik daar alles netjes op de muur af, om daar dan randapparatuur op aan te sluiten (3,5 mic/headset) 2-3x USB 3.0/Monitor.
Zelf hebben we nog 2x3TB aan hdd ruimte liggen die in de pc komt qua opslag voor mediacenter doeleinden.
Qua randapparatuur op de monitor na staat het vast. De systeemonderdelen zijn geheel aan te passen. Wel wil hij graag het in een miTX kast houden die op de plank in de meterkast komt.
Is dit de beste bang voor buck? En wie kan er meedenken met hoe de kabels het netst van de meterkast naar de keuken komen door het kruiphok.
FIFA 14
Battlefield 4
World of Warcraft
League of Legends
Assasin's Creed
Hearthstone
Diablo 3
CS:GO
En natuurlijk leuke toekomstige games!
Ik kwam zelf tot de volgende samenstelling uit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 169,30 | € 169,30 |
| 1 | ASRock B85M-ITX | € 66,- | € 66,- |
| 1 | MSI Radeon R9 280X GAMING 3G | € 269,99 | € 269,99 |
| 1 | Silverstone Sugo SG09 | € 98,80 | € 98,80 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2312HM Zwart | € 183,95 | € 183,95 |
| 1 | CM Storm Trigger Z Brown Switch | € 92,80 | € 92,80 |
| 1 | Razer DeathAdder Black Edition | € 55,- | € 55,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,89 | € 65,89 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 62,04 | € 62,04 |
| 1 | Crucial 2.5" M500 240GB | € 100,90 | € 100,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.164,67 | |
Het enige wat hij nu heeft is een headset.. De pc moet in de meterkast komen, en het scherm / toetsenbord / muis dmv verlengsnoeren onder de kruipruimte richting de keuken.
Ik ben er alleen nog niet uit hoe ik alle kabels netjes naar de keuken krijg +- 10 meter onder de grond door en dan 1,5 meter omhoog langs de muur. Het liefst werk ik daar alles netjes op de muur af, om daar dan randapparatuur op aan te sluiten (3,5 mic/headset) 2-3x USB 3.0/Monitor.
Zelf hebben we nog 2x3TB aan hdd ruimte liggen die in de pc komt qua opslag voor mediacenter doeleinden.
Qua randapparatuur op de monitor na staat het vast. De systeemonderdelen zijn geheel aan te passen. Wel wil hij graag het in een miTX kast houden die op de plank in de meterkast komt.
Is dit de beste bang voor buck? En wie kan er meedenken met hoe de kabels het netst van de meterkast naar de keuken komen door het kruiphok.