Frag attack

Pagina: 1
Acties:

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:01
Hm, ik kreeg een mailtje van mijn ISP, dat er een frag attack geweest was op hun server. Daardoor was de internetsnelheid heel errug langzaam: gem. 400b/s!! Dus voortdurend time-outs.

Maar wat is een frag attack eigenlijk?

Verwijderd

Te veel Unreal Tournament is een frag-attack :+

• PCR
Op vrijdag 08 juni 2001 18:08 schreef PowerUser het volgende:
Mijn ISP doet (denk ik) niet aan UT! ;) :P

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 18:08 schreef PowerUser het volgende:
whahah lol @ poweruser

Verwijderd

Misschien een gewapende overval @ isp ??

• PCR
Op vrijdag 08 juni 2001 19:22 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Misschien een gewapende overval @ isp ??
Hm, was een user uit Steenwijk(gat uit de buurt van Meppel). Hij is aangegeven bij police. :) :) :P :P

Verwijderd

Donderdag 7/6/2001 frag attack.

Gisteravond heeft de Energis verbinding bloot gestaan aan een opzettelijke aanval van verstoring van de service, dmv. het via andere systemen verzenden van duizenden pakketjes data. Hier is jammer genoeg geen standaard technische oplossing voor. De veroorzaker heeft er kennelijk plezier in om onze 8000 gebruikers schade toe te brengen. Samen met de Energis service desk en De Kooi technici konden de probleem veroorzakers uitgesloten worden. De veroorzaker was een RENDO De Kooi gebruiker uit Steenwijk. De digitale recherche zal worden ingeschakeld voor een aangifte.

Verwijderd

Kan je daarvoor aangeklaagd worden.... das errug mooi... ik ken van die mensen

Verwijderd

Ja ken je die? Sinds wanneer ken je mij? :P
Ik pak ook mensen; met pakketjes van 1 mb en dan 2000 maal per seconde op hun icq poort >:)

Maar ik doe het alleen als ik via mijn zonealarm een melding krijg. Bleek dus dat ik infected was met een trojan, mijn firewall ging enorm flippen, "hack-attack" werd wel geblokt met iptje erbij, niets is zo mooier dan diezelfde gozerd op deze manier terug te pakken

Afbeeldingslocatie: http://www.telcell.nl/images/tweakers/oeps2.gif

voor de rest ben ik braaf en doS ik alleen mensen die mij aanvallen en het iptje wordt gelogd hier.

Verwijderd

oeps, was geen 1 mb, maar 10 mb :7 , hmm 10 mb 2000 maal per seconde, fett :P

edit: wat ook zeer vermakend is, mensen terugpakken op de poorten waarmee ze jou aanvallen >:) , yep zeer amuserend allemaal

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 21:48
Op vrijdag 08 juni 2001 22:53 schreef mxstrAEm het volgende:

edit: wat ook zeer vermakend is, mensen terugpakken op de poorten waarmee ze jou aanvallen >:) , yep zeer amuserend allemaal
jep.. zeer vermakelijk. alleen jammer dat iedereen die op dezelfde route zit als diegene die je probeert te DoSSeN ook last heeft van die voorbij vliegende packetjes...

Asociaal mannetje.. als jij een goeie firewall draait en iemand probeert je te hacken ? so what ? ze komen er toch niet door. stuur de firewall log dan ff door naar ABUSE@JOUPROVIDER.NL ofzo... :? kindje.

Have a wheelie good weekend!

• deadinspace
  • Laatst online: 16-08 16:08

deadinspace

The what goes where now?

Op vrijdag 08 juni 2001 22:53 schreef mxstrAEm het volgende:
Dat komt dus neer op 20 gigabyte per seconde. Maar 10 mb per packet is onmogelijk, dit valt ver buiten de maximale packetgrootte in tcp/ip, en er staat in dat progsel van jouw 10000b. 10 Kb per packet dus. Maar dat is dan nog 20 mb per seconde, en als jij dat haalt, ben ik benieuwd wat voor internetverbinding jij hebt.

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 01:29 schreef FragDaddy het volgende:

[..]

jep.. zeer vermakelijk. alleen jammer dat iedereen die op dezelfde route zit als diegene die je probeert te DoSSeN ook last heeft van die voorbij vliegende packetjes...

Asociaal mannetje.. als jij een goeie firewall draait en iemand probeert je te hacken ? so what ? ze komen er toch niet door. stuur de firewall log dan ff door naar ABUSE@JOUPROVIDER.NL ofzo... :? kindje.
Iedereen langs de route?? Ik heb recht op die 700 kb/sec toch? Daar betaal ik voor en een internet back bone zoals AMS-IX zal er echt niet mee zitten als ik met 700 kb/sec over het net scheur, want ik weet zeker dat velen van jullie dat ook wel halen. De truc is om mensen met zwakke verbindinkjes, zoals casema gebruikers >:) te pakken, zij zitten er dus wel mee, maar de webservers, get real, who cares about 700 kb/sec? En zoals ik al zei, ik heb recht op mijn 700 kb/sec, daar betaal ik maandelijks voor.
En een e-mail sturen helpt toch niets want de providers doen helemaal niets, dat weet je zelf ook, dus speel ik mijn eigen rechter. Ik bedoel als iemand 5 keer per dag (zelfde i.p. dus) op poort 27374 je aan het aanvallen is verdient hij deze afstraffing.
Ik heb al zovaak een e-mail gestuurd naar sonera en kpn, geen reactie. Zelfs klachten behandelen ze niet, dus waarom zou ik nog de moeite nemen om een abuse mailtje te sturen? Dit is veel effectiever, zo maak ik aan diegene duidelijk dat hij verkeerd bezig is.
Op zaterdag 09 juni 2001 01:44 schreef deadinspace het volgende:

[..]

Dat komt dus neer op 20 gigabyte per seconde. Maar 10 mb per packet is onmogelijk, dit valt ver buiten de maximale packetgrootte in tcp/ip, en er staat in dat progsel van jouw 10000b. 10 Kb per packet dus. Maar dat is dan nog 20 mb per seconde, en als jij dat haalt, ben ik benieuwd wat voor internetverbinding jij hebt.
Er staat toch in dumeter dat ik 700 kb/sec haal?? Ik kan wel alles gaan sturen, maar het komt er toch niet door, omdat ik geen bandbreedte over heb.

Verwijderd

ok dan niet :*

Verwijderd

sorry verkeerde knop :7

Verwijderd

Jouw ken ik niet... maar wel iemand anders...

Die denkt dat ie enorm goed is met CS.. als je em een paar keer neerschiet gaat ie je beschuldigen van lamen, campen, cheaten en dat soort dingen...

Hij heeft om die reden ook al net zo'n soort acties als jou ondernomen bij 2 mensen ...

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Op zondag 10 juni 2001 23:43 schreef Tha_Roeltje het volgende:

Die denkt dat ie enorm goed is met CS.. als je em een paar keer neerschiet gaat ie je beschuldigen van lamen, campen, cheaten en dat soort dingen...

Hij heeft om die reden ook al net zo'n soort acties als jou ondernomen bij 2 mensen ...
sorry hoor, maar gehackt worden (poging tot) of niet tegen je verlies kennen zijn 2 dingen |:(

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 21:48
neu. het is gewoon zielig om dan maar terug te gaan 'hacken'

of in dit geval met een wannabee-scriptkiddy-DOS-proggie andere mensen lastig vallen.. :(

Have a wheelie good weekend!

Verwijderd

niet als je zelf vijf keer wordt aangevallen, die so called "sub7 hacker" scande de hele dag mijn poorten om te kijken of er nog andere trojan poorten openstonden, en als hij niet kon inloggen, probeerde hij het een paar uur later weer, nou sorry hoor maar dan raak je echt wel geirriteerd

and believe it or not, het hielp ook nog, het stopte nadat ik die aanval uitvoerde :)

Verwijderd

Op zondag 10 juni 2001 23:43 schreef Tha_Roeltje het volgende:

en dat is wel minder :( , maar als het goed is stopt je firewall die aanval.
Alleen als je een poort open hebt staan wordt je slachtoffer. Ik bomde zijn sub 7 poort dus, waarmee hij mij aanviel.
Maar het lijkt me erg vervelend als iemand een openstaande poort voor cs platgooit inderdaad, loopt het spel gelijk veel stroever.

als iemand gaat attacken, ligt diegene zelf ook plat :) , misschien is dat een troost.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dus jij bent NET zo erg een cracker!
Hmm daar kun je hard voor aangepakt worden, en smoesjes van: "ja maar hij deed het ook" gaan dan niet op.

Als je pech hebt wordt door je isp je account gecanceled maar blijf je wel aan je contract vastzitten.

Sorry hoor, maar zwakke actie van je.

//hmmm//
quote niet meegekomen? lama
////

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 13:21 schreef KillerAce_NL het volgende:
Dus jij bent NET zo erg een cracker!
Hmm daar kun je hard voor aangepakt worden, en smoesjes van: "ja maar hij deed het ook" gaan dan niet op.

Als je pech hebt wordt door je isp je account gecanceled maar blijf je wel aan je contract vastzitten.

Sorry hoor, maar zwakke actie van je.

//hmmm//
quote niet meegekomen? lama
////
Waarom zou ik aangeklaagd kunnen worden??
Ik maak gebruik van mijn eigen verbinding, waar ik maandelijks voor betaal! |:(
Het is niet netjes nee, maar de hele dag mijn poorten lopen scannen en dan ook nog eens de hele dag proberen in te breken, daar :r ik van.

zero-tolerance bij mxstrAEm :(

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:18

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Mxstream.. je bent gewoon kinderachtig bezig. :Y)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.telcell.nl/smileys/baby2.gif
Pagina: 1