Op zaterdag 09 juni 2001 01:29 schreef FragDaddy het volgende:
[..]
jep.. zeer vermakelijk. alleen jammer dat iedereen die op dezelfde route zit als diegene die je probeert te DoSSeN ook last heeft van die voorbij vliegende packetjes...
Asociaal mannetje.. als jij een goeie firewall draait en iemand probeert je te hacken ? so what ? ze komen er toch niet door. stuur de firewall log dan ff door naar ABUSE@JOUPROVIDER.NL ofzo...

kindje.
Iedereen langs de route?? Ik heb recht op die 700 kb/sec toch? Daar betaal ik voor en een internet back bone zoals AMS-IX zal er echt niet mee zitten als ik met 700 kb/sec over het net scheur, want ik weet zeker dat velen van jullie dat ook wel halen. De truc is om mensen met zwakke verbindinkjes, zoals casema gebruikers

te pakken, zij zitten er dus wel mee, maar de webservers, get real, who cares about 700 kb/sec? En zoals ik al zei, ik heb recht op mijn 700 kb/sec, daar betaal ik maandelijks voor.
En een e-mail sturen helpt toch niets want de providers doen helemaal niets, dat weet je zelf ook, dus speel ik mijn eigen rechter. Ik bedoel als iemand 5 keer per dag (zelfde i.p. dus) op poort 27374 je aan het aanvallen is verdient hij deze afstraffing.
Ik heb al zovaak een e-mail gestuurd naar sonera en kpn, geen reactie. Zelfs klachten behandelen ze niet, dus waarom zou ik nog de moeite nemen om een abuse mailtje te sturen? Dit is veel effectiever, zo maak ik aan diegene duidelijk dat hij verkeerd bezig is.
Op zaterdag 09 juni 2001 01:44 schreef deadinspace het volgende:
[..]
Dat komt dus neer op 20 gigabyte per seconde. Maar 10 mb per packet is onmogelijk, dit valt ver buiten de maximale packetgrootte in tcp/ip, en er staat in dat progsel van jouw 10000b. 10 Kb per packet dus. Maar dat is dan nog 20 mb per seconde, en als jij dat haalt, ben ik benieuwd wat voor internetverbinding jij hebt.
Er staat toch in dumeter dat ik 700 kb/sec haal?? Ik kan wel alles gaan sturen, maar het komt er toch niet door, omdat ik geen bandbreedte over heb.