Toon posts:

GSM Alarmsysteem aanschaffen

Pagina: 1
Acties:
  • 389 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik wil graag een GSM alarmsysteem aanschaffen. Dit omdat ik geen vaste telefoonlijn heb en wel graag een alarmsysteem wil hebben wat mij belt op het moment dat er iets is.

Nu heb ik een tijdje zitten zoeken met Google en ik kom zat systemen tegen maar verder vrij weinig reviews e.d.

Nu is op Hardware.Info het Eminent EM8610 alarmsysteem voorbij gekomen en dat lijkt mij wel wat. Betaalbaar en heeft precies alles wat ik zoek. Heeft iemand ervaringen met dit systeem?

Een vriend van me heeft echter een Eminent mediaplayer en de tranen springen me in de ogen bij het werken met dat ding. Wat een drama. Wat dat betreft heb ik niet zo'n hoge pet op van Eminent dus vandaar dat ik nog twijfel over een alarmsysteem van dat merk.

Is dit een goede keus? Of weet iemand nog andere betrouwbare merken die goed zijn op dit gebied?

Ik zoek echt een systeem wat kan bellen en sms'en. En ook zodat je het op afstand kan uitzetten door naar het nummer te bellen.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

Nederlands is makkelijker als je denkt

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het Shopping Forum is niet bedoeld voor het vragen van aankoopadvies :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.