Toon posts:

probleem met SB 1024

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Cambridge Soundwork DTT 2500 en een soundblaster 1024. Dit werkte tot nutoe prefect tot ik een mp3player aansluiten op de controller van de DTT2500. de 2 kabeltjes van de pc eruit (front and rear) en de 2 nieuwe van de mp3player erin. Dit werkte niet maar dat maakt niet uit. Ik wissel terug de draden en het geluid op men pc werkt nie meer. ik heb wel eerst is geprobeerd om de 2 draden in de gaatjes van 'subwoofer line out' en dolby digital (AC-3). Zou dit er iets mee kunnen te maken hebben? kortsluiting ofzo?. Nu ik doe de speaker test en alles werkt nog, ik neem is andere boxen en is koptelefoon en geluid werkt niet, dus ligt het aan men soundblaster 1024. ik heb kaart er is uit gehaald en opnieuw ingestoken en heb de bijhorende software 2x opnieuw geinstalleerd. Dit helpte echter allemaal niet, kan iemand mij PLEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSS helpe? want ik word er gek van

Verwijderd

Gamesurround Fortissimo 2 kaart halen , heb em sinds vandaag en ie is zaaaaaaaaaaaaaaaaaallllliiiiiiiiiiiiiiig .

Verwijderd

Topicstarter
maar het mag liefst geen geld kosten :)

Verwijderd

Op vrijdag 08 juni 2001 17:51 schreef real_raichu70 het volgende:
Gamesurround Fortissimo 2 kaart halen , heb em sinds vandaag en ie is zaaaaaaaaaaaaaaaaaallllliiiiiiiiiiiiiiig .
Wat heeft hij hieraan?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wel kabels van mp3player in die 2 inputs van subwoofer line out en dolby digital (ac-3) gestoken en niet die van de PC
maar toch raar dat door dit geval men SB niet meer werkt terwijl ik daar neits heb aan gedaan...

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het weer hoe het was
ik heb 2 outputkabels van mp3player gestoken in de 2 outputs van front left front right box terwijl de boxen nog verbonden waren met de SB live. Kan dit een kortsluiting geven in SB live?
Pagina: 1