Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Total Commander 8.50 final - Besturingssystemen

Pagina: 1
Acties:

• novice.tweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Besturingssystemen: Windows 8, Windows Server 2012, Windows Server 2008, Windows Vista, Windows Server 2003, Windows XP, Windows 7
Beetje een rare volgorde en draait ook op 95/98/ME/NT3.51/NT4.0/2000/Windows 8.1 (zie readme.txt in het installatiebestand)

Misschien kan het als volgt beschreven worden:

Windows 95, Windows 98, Windows ME, Windows NT 3.51, Windows NT 4.0, Windows 2000, Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, server versies gebaseerd op voornoemde versies

of:

Windows 95/98/ME/NT 3.51/NT 4.0/2000/XP/Vista/7/8/8.1 en server versies gebaseerd op deze versies

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
We gaan de devvers even laten kijken of de volgorde eenvoudig aan te passen is.

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11 07:51

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

We noemen niets meer ouder dan XP, anders wordt het te vol in dat blokje met besturingssystemen. De volgorde (sortering) is volgens mij random en wil zelf nog wel een veranderen na een refresh (als ik me niet vergis).

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

• novice.tweaker
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Drobanir schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:39:
We noemen niets meer ouder dan XP, anders wordt het te vol in dat blokje met besturingssystemen.
Huh? We laten onjuiste informatie zien omdat het anders te vol wordt in dat blokje?? Moet niet gekker worden. Hoe moet de lezer weten dat je dingen weglaat? Laat dan op zijn minst een hint zien als je de muis erover beweegt die uitlegt dat alleen bestuuringssystemen sinds XP genoemd worden.
Drobanir schreef op vrijdag 21 februari 2014 @ 11:39:
De volgorde (sortering) is volgens mij random en wil zelf nog wel een veranderen na een refresh (als ik me niet vergis).
Niet best |:(

BTW. Mijn (stevige) kritiek is opbouwend bedoeld. O-)

[ Voor 3% gewijzigd door novice.tweaker op 23-02-2014 16:11 . Reden: Kritiek opbouwend bedoeld ]