Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Grafiek in Muziekindustrie verdient meer...

Pagina: 1
Acties:

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Kan de grafiek worden aangepast in nieuws: Muziekindustrie verdient meer dankzij streamingdiensten met het vinkje 'Use the same scale for all columns' aangezet?

Dat geeft een beter beeld van de grafiek. Nu lijkt 2012 en vorig jaar dezelfde omzet te hebben gedraaid wat betreft fysieke media.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Waarom niet gewoon 2012 en 2013 naast elkaar, dat geeft een nog veel beter beeld zonder dat je hoeft te switchen. Fancy is niet altijd beter...

Intentionally left blank

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Het is inderdaad wat makkelijker af te lezen als het een grouped column chart zou zijn ipv een normale column chart. Ik denk overigens niet dat het expres is gedaan :) de tooling is nog redelijk nieuw voor ons

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Gedaan, staan nu naast elkaar.

Ik ben helemaal geen stagiair

Verwijderd

Ligt het aan mij, of staat 2013 nu links van 2012?

Normaal gesproken zet je de tijd altijd oplopend van links naar rechts. Om het anders te doen is echt verschrikkelijk verwarrend. Nu lijkt het er op dat de streaming juist is afgenomen!

Graag even omwisselen!

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-11 00:12
Yeah, dat viel mij ook al op. Misschien gewoon 2012 en 2013 van maken? Dan staat straks in het archief ook beter dan "vorig jaar".

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
(jarig!)
Gedaan :)
Pagina: 1