Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
ik moet ook niks raars doen , als ik winamp
en de verkenner open zet kapt ie al
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Bij mij draait het als een zonnetje, nou ja, op die nieuwe draait Win98 2nd ed. dus das minder, maar ik zet er weer 1st ed. op straks!
win98se
tijd voor verandering.
Verwijderd
En ben er dus wel achter gekomen dat snellere hardware ook wel wat uitmaakt hoor.
Ach mij maakt het nie zoveel uit, want ik gebruik toch alleen maar windows2000. Die is pas stabiel.
Zal zo ook es ff WinME proberen (ben nu aan het downen) Of is dat af te raden?
mijn vorige veranderingen van OS was dan ook van DOS en Win3.1 naar Win98 en van Win98 naar SuSE Linux 6.1, maar ik merk weinig verschil. Bij mij draait alles gewoon stabiel! (gewoon een kwestie van goede hardware en een goed persoon die alles installeert
Toch format ik de boel om de 2 a 3 maanden, daardoor blijft de boel altijd lekker snel.
Ik krijg nl. steeds meer probs met Win98, veel vast lopers met AA-bar en CashFiesta-bar, AdFrame loopt ook niet goed btw.
Verwijderd
(werelds grootste, gevaarlijkste, gemeenste en zakelijke virus:. Micro$oft Window$)
Windows 95 OSR2 - 2.1 af en toe een vastlopertje.
Windows 98 - Nergens last van.
Windows 98 SE - Nergens last van.
Ik heb wel altijd goede hardware, dus goed MoBo + Chipset, goed Memory (Altijd A-merk)
Goede videokaarten.
Dus geen vaag pokkemerk Mobo, met cheapo ALI /SIS of VIA chipset (vroeger was VIA ook klotezooi)
Aannames zijn fataal.
Daarmee krijg ik na 5 minuten draai al een fout melding:
Hardware malfunction
Verwijderd
en toch heb ik een behoorlijk zootje hardware...(ABIT VA6 MOBO <via chipset dus>, CELLY500@566...hhmm, VIper 2! <brakke drivers>, en ik gebruik onboard sound <na driver update geen problemen meer, spaar nou voor sb live!>, en dan nog eens een realtek en intel based netwerk kaartjes...<no problemos mee>
en alles werkt nu perfect! <behalve door brakke drivers viper 2>
Verwijderd
Wanneer ik altijd gezeik krijg met die zooi, is als ik allemaal ZOGENAAMDE tools en utils erop zet waarmee je win98se kan aanpassen en sneller maken... dat flipt na 1 of 2 dagen altijd bij mij
Wat ik wel altijd gebruik is Norton Utilities, en dan speedisk, windoctor en diskdoctor. En tweakUI voor die win98se zooi even handig aan te passen!
Verwijderd
Win 95B os2 TOF
Win 98a verschrikkelijk
Win 98 SE loopt stabiel, ik ben tevreden ermee
voor mij voorlopig geen win2000
Weten jullie of win2000 Dual CPU support heeft?
Meestal moet je het besturingssysteem wel opnieuw installeren wanneer je upgrade van 1 cpu naar 2 cpu's. Sommigen beweren dat een nieuwe installatie niet nodig is als je er een CPU bijprikt op je moederbord en dat een paar bestanden vervangen ook werkt. Mij is dat destijds met m'n Abit BP6 niet gelukt.
Volvo V70 D5 my2011
Op de PC van m'n pa draait een install van september 1999, en die begint nu brak te worden. Deze week reinstallen dan maar
Op mijn eigen PC draait een install van 2 maanden oud, en die is nog heel fris: booten in 20 sec, afsluiten in 5.
Vrijwel nooit vastlopers. Maximale behaalde uptime is bijna 60 uur
Een koe is geen kangaroe
mvg FFF
Verwijderd
Het licht hem meestal aan wat voor chipset je hebt, voor oudere chipsets kun je beter win95 gebruiken(Intel TX enzo)
Hoe?admiral : dual boot is wel aan te raden. Niet alles draait op ME.
Win98 is een heel goed OS, je moet gewoon goed met je PC om kunnen gaan...
B.V. uninstall i.p.v. shift-delete...
Win95, Win98, Win Me & Win 2k, alles loopt bij mij stabiel, en nooit vastlopers en blauwe schermen...
Tenzij ik aan het klooten ben natuurlijk...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
geinstalleerd en nu heb ik geen gezeur meer
zaak gesloten , bedankt
NA verse format c + reinstall van alles nog steeds zo onstabiel als de pest.
WinME gaat ook niet echt lekker bij mij.
Zal wel aan de hardware liggen...
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Het crasht haast nooit
Verder crasht die echt Nooit
Verwijderd