Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• The Wale
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-01-2023
Nadat de Sony was gevallen en het scherm gebarsten was, heb ik de digitizer vervangen.
Het beeld vertoont geen gebreken, maar het touchscreen werkt niet.
Na het opstarten krijg ik dus het scherm om de pin code in te geven maar dat kan ik dus niet vrijgeven...

Ik heb al geprobeerd om de software te updaten of om het scherm te calibreren, maar dat gaat ook enkel als het scherm ontgrendelt is.

Alle connectoren zijn goed aangesloten en er lijkt voor de rest niks mis met andere hardware.

Iemand anders hier ervaring mee om het probleem op te lossen?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tsja het is toch aannemelijk dat er iets fout is gegaan bij het vervangen van de digitizer. Aangezien je deze zelf hebt aangesloten zou ik toch de fout bij jezezlf zoeken :P Je zegt dat het goed aangesloten is, maar ik zou alles nog eens dubbelchecken. Post eventueel foto's zodat degenen die er verstand van hebben kunnen kijken of het goed zit.

• The Wale
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-01-2023
Bedankt voor je reactie.
Ik zal proberen morgen een paar foto's door te sturen.

Er zijn maar 2 connetoren die los moesten, die van de digitizer en 1 van het beeldscherm zelf.
Die klikken ook alleen maar in als ze er correct worden opgedrukt.

Ik dacht misschien aan een reset of een andere handeling waardoor de gsm de nieuwe digitizer herkent ofzo?