• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Topicstarter
Gisteren is mijn r380s kapot gegaan. Beter gezegd; ik zette hem uit (ivm tentamen) en toen wilde dat ding niet meer aan.
klote dus.
heeft iemand anders hetzelfde probleem gehad?

oja, ik heb dat ding anderhalve maand geleden laten vallen. zou dit invloed hebben op eventuele garantie?

Verwijderd

'Zomaar'niet meer aan is vaag. Kijk, mijn Ericsson ging niet meer aan nadat ik een kop Cappuchino eroverheen had gemikt, das logisch. Waar ik wel iets zinnigs over kan zeggen (IMHO) is dat een val -mits de buitenkant niet beschadigd is- ook van binnen onzichtbaar kan zijn. Dit hoeft dus niet noodzakelijk invloed te hebben op je garantie.

Mijn Nokia (de opvolger inderdaad) heeft een auto ongeluk ook niet echt lekker overleefd en is zonder vragen vervangen door een Nokia Service Point, kijk 's of Ericsson dat ook heeft. Succes.

Verwijderd

De Phone House in Den Bosch heeft een officieel Ericsson service punt... denk dat andere filialen dat ook wel hebben... me T28s was binnen een uur weer ZGAN, voor 75 pieken...(nieuw frontje en mic)

Valschade word btw niet gedekt door de garantie hebben ze mij gezegt toen ik eerst naar de winkel ging waar ik em gekocht had... en die mic zou ook valschade zijn omdat er een barst in et display zat... maar die barst zat er al een maand!!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Topicstarter
ik heb begrepen dat ze alle schade vergoeden die voortkomt uit "normaal gebruik". Gezien het feit dat 90% van de mobiele-telefoon- bezitters dat ding wel eens een keer heeft laten vallen, zou je imho kunnen zeggen dat een keertje laten vallen (per ongeluk dus) inmiddels tot normaal gebruik behoort. (ok, misschien een beetje vergezocht, maar het valt te proberen)

Toch blijf ik het vaag vinden, je zet je telefoon uit, en dat kreng wil niet meer aan :'(