Welke R9 290 kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik wil graag een R9 290 kopen in combinatie met een 1440p scherm. Ik vraag me echter af welke aftermarket variant ik dan het beste kan nemen. Ik twijfel tussen MSI, Gigabyte en Asus. Die van Asus is het duurst, maar dat is op zich geen probleem als deze veel betere koelprestaties levert en overklokmogelijkheden biedt.

Voor welke kan ik op dit moment het beste gaan? (Of is het beter om even te wachten totdat er weer een nieuwe variant komt (als die komt?)?)

PC Specs

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-02 11:37
Ik was ten tijde van de 7970 nogal fan van de Gigabyte windforce3, maar ik begreep dat die bij de 290 nog relatief veel herrie maakt. De Sapphire 290 tri-x schijnt een hele goede te zijn. Maar dat is enkel wat mij verteld is. Op die adviezen heb ik de sapphire ook besteld, maar ik heb hem nog niet.

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-01 23:57
Eigenlijk moet je gewoon wat reviews opzoeken online natuurlijk!

Maar ik ben er ook mee bezig en denk dat je, als je niet voor de Saphire Tri-X gaat (wat de beste lijkt te zijn) en niet CF gaat, je gewoon voor de goedkoopste kan gaan, zo veel schelen de opties die je hier noemt niet van elkaar :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:31

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviessubfora. Move VB -> CAA

2) CAA beleid

Ook in de aankoopadviessubfora gelden de GoT huisregels. Daar hoort bij dat je zelf op zoek gaat voor je een topic opent. In dit geval zat reviews, bovendien zat vrijwel identieke topics aan deze (maar dan meestal met iets meer eigen inzet). Heb je die allemaal bekeken en heb je nog steeds vragen, dan mag je rustig een topic openen, maar dan wel met meer eigen moeite dan deze. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.