Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Dit is zeker handig, maar er moet dan zeker onderscheid worden gemaakt met de verschillende generaties die er zijn. i3-ivy-bridge, i3-sandy-bridge, i3-haswell enzovoort.
Dat is uiteraard ook handig...ShittyNL schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:43:
Dit is zeker handig, maar er moet dan zeker onderscheid worden gemaakt met de verschillende generaties die er zijn. i3-ivy-bridge, i3-sandy-bridge, i3-haswell enzovoort.
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
\[fp/feat] filteren op CPU in PW
ACM schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:56:
Bedankt voor je topic.
Je idee is echter niet nieuw, het wordt elk jaar wel een paar keer gevraagd. Helaas is het ingewikkeld genoeg om een goede oplossing te vereisen en krijgt het weer niet genoeg prioriteit om dat dan ook daadwerkelijk uit te werken
Maar het heeft niet zoveel nut om daar nog weer een bugreport over open te laten. Dus ik sluit 'm bij deze en heb het interne ticket hierover weer even wat verder geactualiseerd
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Leuk idee, maar als je "minimaal een i3" wilt, heb je m.i. niet echt een idee naar waar je zoekt. Er zijn, zoals ShittyNL zegt, meerdere generaties en binnen die generaties heb je weer soorten. Zo moest ik laatst een leuke i5 zoeken voor iemand. Als ik dan 'minimaal i5' had aangevinkt had het fout afgelopen. Had ik 'minimaal i5 Haswell' aangevinkt, had het nog steeds verkeerd af kunnen lopen doordat ik een model had gekozen die zich richt op energiezuinigheid.
Het kan wel leuk zijn, maar je idee heeft m.i. praktisch geen nut en er is nu al geen tijd voor. Als je het wel praktisch wilt maken gaat er nog meer tijd in zitten en het zal je slechts een paar seconden besparen. CPU's staan namelijk al op volgorde, dus als je ongeveer weet wat je wilt is het aanvinken van de relevante processoren zo gedaan.
Het kan wel leuk zijn, maar je idee heeft m.i. praktisch geen nut en er is nu al geen tijd voor. Als je het wel praktisch wilt maken gaat er nog meer tijd in zitten en het zal je slechts een paar seconden besparen. CPU's staan namelijk al op volgorde, dus als je ongeveer weet wat je wilt is het aanvinken van de relevante processoren zo gedaan.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.