Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Heb je misschien al eens geprobeerd om de kabel rechstreeks op de tv aan te sluiten? Werkt het dan wel?
Geen informatie beschikbaar
Dat is niet echt een optie. Alle HDMI poorten zijn bezet. Het mag zo niet zijn dat ik elke keer de HDMI kabels moet verwisselen als ik even op de Playstation wil spelen. Het hoort gewoon zo te werken. Er staat ook een Apple TV aangesloten op de versterker en deze werkt prima in 1080p. Het probleem ligt hem dus niet bij de versterker maar bij de TV of de Playstation. Ik heb ook de kabel van de Apple TV zonder succes gebprobeerd.
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Het is ook niet zo dat je het permanent zo hoeft aan te sluiten, maar in het kader van probleem oplossing waar we hier mee bezig zijn is het handig als we een aantal dingen kunnen uitsluiten.
De andere kabel geeft dus ook niet het gewenste resultaat. (was dat ook rechtstreeks op de tv dat haal ik zo niet uit je post namelijk?)
Heb je ook andere poorten op de versterker geprobeerd?
Hoe heb je de instelling op je versterker staan? Staat die ook op 1080p of op "auto".
Wat ik hier en daar zo snel lees schijnt het nogal PS3 en hdmi door versterker probleempje te zijn en met name vaak met Denons.
Welk type Denon versterker is het en ondersteunt de versterker hdmi 1.4?
Als het rechstreeks op de tv ook niet werkt dan wordt het weer een ander verhaal.
De andere kabel geeft dus ook niet het gewenste resultaat. (was dat ook rechtstreeks op de tv dat haal ik zo niet uit je post namelijk?)
Heb je ook andere poorten op de versterker geprobeerd?
Hoe heb je de instelling op je versterker staan? Staat die ook op 1080p of op "auto".
Wat ik hier en daar zo snel lees schijnt het nogal PS3 en hdmi door versterker probleempje te zijn en met name vaak met Denons.
Welk type Denon versterker is het en ondersteunt de versterker hdmi 1.4?
Als het rechstreeks op de tv ook niet werkt dan wordt het weer een ander verhaal.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Bedankt voor je antwoord. Ik ga inderdaad een rechtstreekse verbinding proberen. Dat de versterker HDMI 1.4 niet ondersteund zou inderdaad ook een mogelijkheid kunnen zijn. Ik ga zodra ik weer thuis ben even op onderzoek uit. Ik heb hier afgelopen week namelijk niet veel tijd voor gehad.