TV abonnement Ziggo of een beter alternatief?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:22
Goedendag,
Misschien zit ik in de verkeerde topic, maar aangezien Ziggo en KPN ook onder hosting valt heb ik het maar hier geplaatst.

Ik slaap af en toe boven mijn zaak en heb altijd zakelijk bellen en internet gehad. Doordat ik ook een alarmsysteem en Pin heb, is een All-in pakket inclusief TV NIET MOGELIJK. Bij beide partijen was het NIET mogelijk. Ik heb in totaal 4/5 telefoonlijnen nodig (ISDN).

Nu ik boven eindelijk netjes heb ingericht, wil ik af en toe ook HD tv kunnen bekijken. Momenteel betaal ik GEEN abonnementkosten, maar heb ik wel gewoon zichtbare kanalen via de AoP. Heb het een tijdje met Digitenne gedaan, maar vond dat nog niet echt HD kwaliteit.
Een standaard TV pakket kost mij bij Ziggo 17,75. Niet alle geld van de wereld, maar ik heb van her en der andere (goedkopere en meer zenders) alternatieven gehoord.

Dreambox bijvoorbeeld. Een sateliet ga ik niet plaatsen, maar er zijn ook Cable versies ervan.
Zijn er misschien nog meer opties? De belangrijke zenders die ik wil zijn, zijn natuurlijk de Nederlandse zenders. Ook Fox sports moet erbij kunnen. Voor de rest maakt het me niet uit.

Als iemand een optie weet, graag ook vermelden WAT er beter aan is tov de standaard TV abonnement. Als het er niet naar uit ziet dat er iets beters is, ga ik waarschijnlijk van de week nog bij Ziggo een Standaard abonnementje afsluiten.

Mvg,
Kx22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:32
En wat doet een alles-in-één van Ziggo plus een losse lijn (voor telefonie) zoals je nu hebt van KPN met de prijs?

Dreambox is geen vervanger van een abonnement.
maar ik heb van her en der andere (goedkopere en meer zenders) alternatieven gehoord.
Zoals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Zoals Digitenne, de helft van het geld. Kan je nog een paar extra zenders in een extra pakket nemen.. Maar het is wel HD bij Ziggo, en trieste kwaliteit van Digitenne.. Maar puur kijken naar de kosten en het aantal zenders, kan het inderdaad goedkoper dan via de kabel ;)

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-10 12:58
als je digitenne neemt met een insteekkaartje voor de tv heb je een acceptabel beeldkwaliteit lijkt me, en je woont er toch niet, dus je kijkt er ook niet elke dag naar (lijkt me)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je hebt vooralsnog denk ik gewoon de mazzel dat Ziggo je aansluiting niet afgesloten heeft.
HD kanalen zijn tegenwoordig gelof ik voor alle abonne's beschikbaar, dus volgens mij kun je gewoon een standaard Ziggo abo nemen en dan ben je d'r.

Sowieso, als je bij Ziggo HD wilt heb je een geactiveerde smartcard nodig en dus een abo.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)