99% van dit forum m.b.t. desktops is gebaseerd op het zelf samenstellen van een PC. Nu vind ik het voor mijzelf risicovol om de componenten los te bestellen en deze zelf te assembleren en vervolgens alle benodigde software erbij te installeren.
gamepc.nl lijkt voor mij de ultieme oplossing te bieden. Voor mensen die weinig te besteden hebben bieden hun Game PC's aan waarbij je zelf de mogelijkheid hebt om bepaalde dingen uit te breiden.
Reviews om de shop zelf vraag ik niet omdat ik die ook zelf kan vinden. Alleen vraag ik wel een kritische blik op de samenstelling die hunzelf bieden.
Op hun homepage staan er al standaard gamesystemen klaar. Maar ik vroeg me wel af in hoever het zin heeft om bijvoorbeeld alleen het werkgeheugen handmatig te laten uitbreiden. Zijn er geen andere componenten die hiermee gepaard moeten gaan om dit werkgeheugen optimaal te laten gebruiken?
Mijn gebruik van een PC is als volgt:
- casual gaming (league of legends, loadout, team fortress 2)
- school
- internet
- films
Welke samenstelling zou voldoende zijn?
De PC van 350 euro lijkt me niet krachtig genoeg.
gamepc.nl lijkt voor mij de ultieme oplossing te bieden. Voor mensen die weinig te besteden hebben bieden hun Game PC's aan waarbij je zelf de mogelijkheid hebt om bepaalde dingen uit te breiden.
Reviews om de shop zelf vraag ik niet omdat ik die ook zelf kan vinden. Alleen vraag ik wel een kritische blik op de samenstelling die hunzelf bieden.
Op hun homepage staan er al standaard gamesystemen klaar. Maar ik vroeg me wel af in hoever het zin heeft om bijvoorbeeld alleen het werkgeheugen handmatig te laten uitbreiden. Zijn er geen andere componenten die hiermee gepaard moeten gaan om dit werkgeheugen optimaal te laten gebruiken?
Mijn gebruik van een PC is als volgt:
- casual gaming (league of legends, loadout, team fortress 2)
- school
- internet
- films
Welke samenstelling zou voldoende zijn?
De PC van 350 euro lijkt me niet krachtig genoeg.