Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

OneDrive artikel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Microsoft introduceert OneDrive na verplichte naamswijziging

Het artikel is doorspekt met opmerkingen als:
Dropbox beschikt overigens al sinds zijn introductie over die functionaliteit
Overigens beschikt Google Drive al jaren over deze functionaliteit
Een andere functionaliteit die van Dropbox is afgekeken
Als Tweakers zulke reacties onder het artikel plaatsen, dan worden ze zonder pardon op "0 off-topic" of "-1 ongewenst" gemodereerd...

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Verwijderd schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 11:42:
Als Tweakers zulke reacties onder het artikel plaatsen, dan worden ze zonder pardon op "0 off-topic" of "-1 ongewenst" gemodereerd...
En als we het er niet in zouden plaatsen, worden we verweten dat we niet schrijven dat wat OneDrive introduceert allang mogelijk is. Het is niet snel goed 8)7

Ik ben helemaal geen stagiair

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien is het een leuk idee om in navolging op dit bericht even een kort artikel/overzicht te plaatsen over de stand van zaken van de grote drie (Dropbox, Google Drive, OneDrive)?

Want uiteindelijk gaat het er niet om wie er eerder was, maar wat elk product ons te bieden heeft.

[ Voor 21% gewijzigd door Luit op 19-02-2014 16:32 ]

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Luit schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 16:31:
Misschien is het een leuk idee om in navolging op dit bericht even een kort artikel/overzicht te plaatsen over de stand van zaken van de grote drie (Dropbox, Google Drive, OneDrive)?

Want uiteindelijk gaat het er niet om wie er eerder was, maar wat elk product ons te bieden heeft.
Of je gaat zelf googlen?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Verwijderd

Door het wijzigen van Skydrive naar Onedrive heb ik nu een probleem in explorer.
In explorer heb ik nog steeds Skydrive staan met een uitroepteken erin, normaal kon ik dan vanuit deze directory synchroniseren maar dit lukt nu niet meer.
Heeft iemand hiervoor misschien een oplossing