Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer m.b.v. de BB10 Device Simulator er achter te komen of mijn Android apps compatible zijn met het BB10 platform.

BB10 Device Simulator gedownload, via VMWare Fusion draaiende gekregen en een APK bestand omgezet naar .bar - zoals BlackBerry adviseert.

Vervolgens die .bar naar de BB10 simulator gesleept - volgens BlackBerry de manier om een app op de Simulator te installeren - maar ik krijg niet het icoon dat betreffend .bar bestand kan droppen in de simulator.

Waar gaat het fout? geprobeerd zelf e.e.a te achterhalen, maar bar weinig informatie over hoe APK's te laden in de BB10 Device Simulator.

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Ik zal de situatie even herproduceren.
Hier lukt het ook niet om op die manier een bar file toe te voegen.
Dit lijkt me niet de manier.

| live and give like no one else |

Verwijderd

Topicstarter
Via de command line schijnt het mogelijk te zijn .bar bestanden op de BB10 te krijgen.

Bij developer mode wordt er een IP adres getoond, waar de command line verbinding mee moet maken. Dat mislukte, nu het IP adres ingevoerd dat onderaan de simulator staat en de .bar schijnt te zijn geladen.

In ieder geval, dat is wat de command line weergeeft. Het opnieuw starten v/d BB10 simulator duurt ff.

code:
1
java -Xmx512M -jar BarDeploy.jar -installApp -device 172.16.108.130  -password dikkedoei AndroidApp.bar

EDIT:
Duurt behoorlijk ff, dat herstarten v/d BB10 emulator. Ga het maar even overzetten op m'n i3 machine.

EDIT2: BB10 Device Simulator opnieuw geinstalleerd en Android apps sideloaden werkt nu wel...
Wel jammer dat de APK's ook nog moeten worden geconverteerd naar .BAR bestanden.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2014 14:22 ]