Toon posts:

Ik zit vast in Halflife blue shift

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb eigenlijk een *domme* vraag; ik heb blue shift geinstalleerd, en ik ben nu net uit die lift gestapt (dus helemaal in het begin, en heb die wetenschapper gevonden die zegt dat ik naar het kanaal moet)

hoe moet ik nu naar het kanaal ? want vind niet direct een uitweg

ik weet het, het is al vroeg in het spel, maar ben daar nog niet zo ervaren in....

bedankt voor de reacties alvast

Verwijderd

Topicstarter
Kan er niemand mij helpen ?!

:'( :'(

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-02 14:57
Ik snap niet helemaal waar je zit. Je moet naar een kanaal? Helemaal in het begin?
Je bent dus echt net begonnen. Je hebt het ritje in het treintje gehad en bent daar uitgestapt? En daar zit je vast?

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Verwijderd

Topicstarter
neenee, ik ben net uit die lift gestapt die is blijven hangen, en dan helemaal naar beneden gecrashed is...

• Rusty
Gefeliciteerd. Je zit op het zelfde punt vast als ik. Kan iemand ons helpen. |:(

• Rusty
Hebbes, je moet naar achteren lopen zeg maar. Dus als je uit de lift komt eerst naar rechts en dan kom in een kamer waar een stroomkastje hangt. Deze sla je kapot en dan kan je door de deur beneden heen.

Ahh nu weet ik waar je vast zit, sorry. |:(

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:51
Ik denk niet dat hij dat bedoeld. Hij beschrijft precies het stukje waar ik ook vastzit, en dat is na die deur.

Trouwens, er loopt al een Blue Shift problemen topic, dus deze zal wel gesloten worden.

Verwijderd

Topicstarter
dat kastje heb ik stuk geslagen, en dan via die beveiligde deur die ruimte binnen gegaan waar die lekkende vaten zijn, en daar vertelde een wetenscahpper mij "if you want to get out, go via the canal"

en daar zit ik nu, waar is de canal ?

• RobbertC
Op vrijdag 08 juni 2001 18:17 schreef babydoll het volgende:
dat kastje heb ik stuk geslagen, en dan via die beveiligde deur die ruimte binnen gegaan waar die lekkende vaten zijn, en daar vertelde een wetenscahpper mij "if you want to get out, go via the canal"

en daar zit ik nu, waar is de canal ?
Dat vraag ik me nu ook af :)

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ik heb hem al uitgespeeld en weet waar je bedoeld, je moet in dat rode gedeelte ff naar beneden kijken dan zie je achter dat hekwerk een paar tonnetjes staan die je kapot kan knallen (rode tonnen) en dan gaat het hek stuk :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• RobbertC
Op vrijdag 08 juni 2001 18:43 schreef aXe het volgende:
Ik heb hem al uitgespeeld en weet waar je bedoeld, je moet in dat rode gedeelte ff naar beneden kijken dan zie je achter dat hekwerk een paar tonnetjes staan die je kapot kan knallen (rode tonnen) en dan gaat het hek stuk :)
Mijn dank is groot!

Verwijderd

je kon ook de stoel pakken en daar dan opspringen dan was je er ook over zonder kogel verlies!

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
Is dat daar bij zo'n hek en van dat water op de grond waardoor je onder stro
om komt testaan? Zo jah pak in dta kamertje achter zo'n groene ton en versleep die door het water (er gaat nu wel wat health af) en zet je die voor het hek en dan spring je vanaf de tafel op die ton en dan via de ton over het hek. :)

Verwijderd

ja, maar je kan dan beter die stoel pakken want dan gaat er minder health af!

ik ben nu aangekomen dat ik een nieuwe tweede volle powercell moet hebbben, weet alleen niet waar die staat :( , ik heb al die "stroomopwekkers" aangezet

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Die tweede, is een batterij die je moet opladen en dan met de lift omhoog stuurt.
ff verder zoeken dus :)

Verwijderd

en dan heb je het al bijna uitgespeeld...

• kleinelievewolff
  • Laatst online: 11:11
Ik ben daar voorbij en zit nu in het kanaal. Daar heb ik wat buizen uitgedraaid, ben bij de wetenschapper gekomen waar je de shotgun krijgt, maar niet bij de ladder kan komen. Ga je weer terug, kan je in een soort controlroom een lift aanzetten waar twee monsters bijzitten. Nu weet ik alleen niet hoe ik daar kom. Als je in het kanaal springt, kan je die lift niet gebruiken. Misschien moet je iets doen met die kisten die naar beneden vallen maar ik weet niet wat. Iemand tips?

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:35
Ik zit vast bij die treinen wat moet ik daar doen.

Ik hoor wel iemand schreeuwen van laat me er uit maar ik kan niets vinden .
..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
Op zondag 10 juni 2001 15:06 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ik ben daar voorbij en zit nu in het kanaal. Daar heb ik wat buizen uitgedraaid, ben bij de wetenschapper gekomen waar je de shotgun krijgt, maar niet bij de ladder kan komen. Ga je weer terug, kan je in een soort controlroom een lift aanzetten waar twee monsters bijzitten. Nu weet ik alleen niet hoe ik daar kom. Als je in het kanaal springt, kan je die lift niet gebruiken. Misschien moet je iets doen met die kisten die naar beneden vallen maar ik weet niet wat. Iemand tips?
je moet een stukje terug lopen, en dan kom je bij zon stuk waar 2 van die draai dingen naast elkaar staan, daar loop je rechtdoor (als je terugloopt vanuit die deur) dan zie je daar links om het hoekje ergens een trap omhoog.

dan kom je bij waar die monsters staan, die je natuurlijk al lang vanaf daar boven hebt neergeragd, maar pasop er staat er nog een.

dan duw je die box met explosive erop het kanaal in, en ontploft er zo'n zooitje daar, dan kan je daar door.....

veel succes.

• aXe

aXe

[#]aXe

Marble zit alweer te ver te denken. Je moet eerst terug naar de plek waar je binnen kwam dus bij die 2 draaiende waterraderen. Dan moet je in plaats van waar je nu bent geweest dus waar je je schotgun weg heb gehaald naar de andere kant lopen dus rechtdoor vanaf die deur, over de brug over het water en draai je maar eens om als je tegen de muur staat... dan zie je een trap naar boven :) en dan is het wat Marble zei, kom je bij die lift en kan je het kistje duwen :)

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-01 11:24
jah zoiets ja
tis ook al weer lang geleden dat ik daar was.
ik vin er niet zoveel meer aan dat blue-shift eigenlijk. Heb het niet eens uitgespeeld.... :)

• aXe

aXe

[#]aXe

Ik dacht eerst dat we weer een grote spin zouden krijgen vanwege al die spinnen webben in die andere wereld.. Maar dat valt dus wel mee.. En door al die kleine tunneltjes viel ook vet mee gewoon 1 kant aanhouden en je komt er vanzelf :)

• ravw
Help ik zit ook vast bij het stuk dat je die Trein op de rails moet rijden en dan je gevangen wordt genomen.

Daarna gaat die deur open en dan loop je naar binnen maar daar zit niets alleen de zelfde weg terug ..... HOE kom ik hier verder :( help help :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• aXe

aXe

[#]aXe

Misschien wat duidelijker omschrijven want je nederlands klopt niet echt helemaal en maakt het onduidelijk waar je nou bent.. Heb wel een vermoeden dat je bij het eerste trein gedeelte bent waar je net door een gat in de muur bent gekomen.. daar moet je control station ff de knoppen omzetten en dan ff in de tunnel rechts waar de trein staat inlopen en dan op de achterste kar klimmen (is trein) wel ff aan de goede kant er op ;). Daarna trein dus naar achteren en dan helemaal tot einde. Dan kun je de container openen.. en over die andere container met iemand erin (die paar kamers verder is in volgende open lucht stukkie staat al eerder beschreven.

• ravw
IK zit dus bij dat stuk waar je door die vent uit die container wordt geholpen nadat je hem wilde bevrijden ...
als je daaruit ben wordt er op je geschoten ..
dan gaat er een deur open en daar ga je dan naar binnen .. en daar zit ik dus vast :(

Dat is dus het stukje na dat je die trein achteruit heb gereden .

• kleinelievewolff
  • Laatst online: 11:11
Op zondag 10 juni 2001 16:30 schreef marble het volgende:

[..]

veel succes.
Thanx Marble! Ik had die hele ladder niet gezien. Heb hem nu uitgespeeld na nog een half uur in de ruimtetunnels rondjes te hebben gelopen. Ik vond hem wel een beetje tegenvallen ivm Half Life. Het was meer puzzelen als schieten, maar ja.....toch weer twee avondjes van de straat geweest :P

• aXe

aXe

[#]aXe

Blackhole is dat niet het stuk waar je die vent mee moet nemen naar onderen dus nadat je door die vent uit de container bent geklommen , die militairen ff neerschieten en dan de deur openen van de container en die vent meenemen. Dan ga je een heel stuk terug als je het goed ziet.. totdat je gast opeens zegt dat er achter een verbouwde muur een verborgen gang zit.. Ik had ook een keer dat die vent opeens weg was net voorbij de trappen dus safe het ff op een aparte savegame zodat je die oude nog hebt... erg vaag iig. Maar goed daarna kom je wel weer verder met die gast.

Verwijderd

Is dat nu zo moeilijk? na 30 min spelen ben ik al heel wat stukke verder :)

Hebben jullie de vorige half life niet gespeeld?

• aXe

aXe

[#]aXe

Tsja ik vond het spel ook niet echt moeilijk, gewoon goed alles onderzoeken het zit er niet voor niks...

• ravw
Ben er klaar mee :( weer zo n rot einde :( baal baal

NEXT? HL 2 :)

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Euh, ik zit ook vast, maar al iets eerder. Ik ben in een ruimte met twee liften, wat grote kratten, wat groene tonnen en een ladder waar ik NET niet bij kan als ik eerst op een ton spring, dan op lift 1 en vervolgens op lift 2 die net ietsje hoger staat. Ik heb beide liften naar beneden laten komen met de twee handels die op een soort console zitten.

Ik heb er al een uur rond geneusd.... :? please gimme a clue... :)

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-02 13:22
Hellup !!!
Ik zit nog maar in het begin en nu al vast :(

Ben nu bij het stukje waar je de scientist aanspreekt die boven tegen het muurtje zit en tegen me zegt dat ik kan vluchten door de "cannals"
Ik zal het even duidelijker uitleggen.
Het is dat stukje waar er allemaal van dat radioactive spul op de grond ligt (in het kantoor)en waar je dan in het kleine kamertje de trap omhoog neemt en dan zit daar die scientist.
Het is echt nog maar in het begin:D

Ik hoop dat er iemand is die weet waar ik me bevindt en die me verder kan helpen :)

Specs

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 09:50 schreef Le_Freak ! het volgende:
Hellup !!!
Ik zit nog maar in het begin en nu al vast :(

Ben nu bij het stukje waar je de scientist aanspreekt die boven tegen het muurtje zit en tegen me zegt dat ik kan vluchten door de "cannals"
Ik zal het even duidelijker uitleggen.
Het is dat stukje waar er allemaal van dat radioactive spul op de grond ligt (in het kantoor)en waar je dan in het kleine kamertje de trap omhoog neemt en dan zit daar die scientist.
Het is echt nog maar in het begin:D

Ik hoop dat er iemand is die weet waar ik me bevindt en die me verder kan helpen :)
schiet die rode tonnen (van bovenaf) kapot achter dat hek zodat ze ontploffen of pak die stoel zodat je erover kan klimmen.

geloof dat dit ook al eerder is gezegd..

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 07:40 schreef Devster het volgende:
Euh, ik zit ook vast, maar al iets eerder. Ik ben in een ruimte met twee liften, wat grote kratten, wat groene tonnen en een ladder waar ik NET niet bij kan als ik eerst op een ton spring, dan op lift 1 en vervolgens op lift 2 die net ietsje hoger staat. Ik heb beide liften naar beneden laten komen met de twee handels die op een soort console zitten.

Ik heb er al een uur rond geneusd.... :? please gimme a clue... :)
2 minuten werk en ik was er voorbij.. maargoed.

1) Ga achter de console staan en je haalt de linkerlift (die aan het begin het hoogst staat) zo laag mogelijk zodat je via de console erin kan springen (paneel waar die knoppen op zitten voor de duidelijkheid).

2) Spring nu op de kisten en vervolgens in de tweede lift (deze hoef je helemaal niet te verzetten).

3) Spring nu op de ladder en ga verder.

je hoeft dus niks met die ton te doen ofzo..

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Thanks... ik ben helemaal afgeleid door die domme tonnen |:( Een echte red herring dus :o

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Pagina: 1