Ik heb vorige week een 5.1 set gehaald van Harman Kardon (BDS 680). Voor mij is het de eerste set dus ben nu vrij noob op dat gebied maar het installeren ging goed. Waar ik nu nog mee zit zijn de instellingen goed krijgen. Via de tv, Playstation werkt de set perfect maar als ik op de tv via een (smart tv) app netflix wil kijken werkt de set niet. Het geluid komt dat uit de tv en als ik de decoder niet uitzet wordt het geluid van tv kanalen nog steeds afgespeeld tegelijk.
Wat doe ik hier fout dat het geluid niet werkt bij apps via de televisie? Ik heb de set voornamelijk gekocht om een bioscoop ervaring te krijgen tijdens het kijken van films via bijvoorbeeld Netflix.
De handleiding is ontzettend kort en onduidelijk buiten de installatie wordt er niet veel informatie gegeven over hoe de instellingen het beste gedaan kunnen worden. Ik hoop dat hier iemand goede tips of informatie heeft.
Wat doe ik hier fout dat het geluid niet werkt bij apps via de televisie? Ik heb de set voornamelijk gekocht om een bioscoop ervaring te krijgen tijdens het kijken van films via bijvoorbeeld Netflix.
De handleiding is ontzettend kort en onduidelijk buiten de installatie wordt er niet veel informatie gegeven over hoe de instellingen het beste gedaan kunnen worden. Ik hoop dat hier iemand goede tips of informatie heeft.