[HTML / Proxy]

Pagina: 1
Acties:

• RemcoZ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01-2025
Waar kan ik de standaard html bestandjes vinden die zeggen: 404 - file not found. Deze zijn aan te passen, ik kan ze alleen niet vinden...
Wie weet waar deze staan?

Verwijderd

die staan in je htdocs geloof ik.
Maar d.m.v. je .htaccess kun je zelf de locatie aangeven naar de door jou gemaakte documenten.

voorbeeld:
.htaccess

ErrorDocument 401 /errorpage.php?error=401
ErrorDocument 403 /errorpage.php?error=403
ErrorDocument 404 /errorpage.php?error=404
ErrorDocument 500 /errorpage.php?error=500
ErrorDocument 421 /errorpage.php?error=421

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Lijkt me niet veel met programmeren te maken te hebben op deze manier.

• RemcoZ
Heb net me hele hd van de Proxy-server afgezocht maar ken ze niet vinden. We draaien WinNT4SP6 met MS Proxy 2.0. Weet iemand waar de bovengenoemde (of vergelijkbare bestanden staan?

• Dutchman!
  • Laatst online: 11:19
ik weet uberhaupt niet of MS proxy (een proxyserver, geen webserver) uberhaupt 404 etc bestanden moet/kan serveren :? Of staat er ook nog IIS op :) Bij IIS zijn de 404 docs makkelijk te vinden namenlijk.

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Een proxy server kan alleen HTML uit poepen als de user iets fout doet lees verkeerde URL intypt of iets doet wat niet mag.

(dus geen 40x page maken)

• RemcoZ
Hmmm... Bij IIS zijn ze makkelijk te vinden. Ik zal ff zoeken. Wij draaien IIS 4.0.

• Dutchman!
  • Laatst online: 11:19
mja, maar de 40x pagina's worden door IIS dan alleen geserveerd als iemand je server bezoekt he, dus als je gebruikers van de proxy een custom 40x wil serveren zal je wat anders moeten verzinnen :)

(dat begrijp ik iig, dat je de gebruikers van je proxy bedoeld, en niet de "gebruikers" van je webserver)

We spend our years as a tale that is told

• RemcoZ
Ben er net achter gekomen dat eea geregeld word in de SHDOCLC.DLL in de windows\system(32)-dir. Deze DLL bestaat uit 2 delen, het onderste gedeelte is gewoon HTML met JavaScript. Het bovenste gedeelte gaat er waarschijnlijk voor zorgen dat het erg naar wordt... Dit is gecompileerde data...
Is er een manier om de programmatuur te wijzigen zonder de gecompileerde data aan te raken...
Sector-monitoring is geen optie. :P

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-03 16:34

we_are_borg

You will Comply

Als ik het goed uit mijn hoofd weet staan de 404 enzo gewoon in je Proxy manager daar kun je de juiste file aangeven b.v. iets wordt niet gevonden dan is dat c:\errors\404.html ik weet niet precies in welk onderdeel het zit maar je kan het wel aanpassen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Pagina: 1