op het moment ben ik op zoek naar meer informatie over een nieuwe fiets.
ik heb op dit moment een bub fiets zonder versnellingen. een degelijke fiets met terugtrap rem.
echter ga ik door verandering van school en trainingslocatie dagelijks verder moeten fietsen. daarom zit ik te kijken naar een nieuwe fiets.
er zijn wel paar beperkingen waar ik mee zit.
ik ben redelijk zwaar en groot 190 lang en 110kilo.
budget van ong 800 euro
wil wel meerdere versnellingen
geen elektrische fiets
hij gaat 4-5 dagen per week op het station staan. dit schrap ik. voor naar station fietsen gebruik ik dan wel mijn oude fiets
er wordt voornamelijk op asfalt/bestrate wegen gefietst.
graag niet te veel onderdelen erop die snel slijten. en niet te moeilijk onderhoud
ik heb al een paar intressante fietsen gezien online:
Centurion City Speed 8
Trek City Dublin
Cube Hyde Pro
Cube Hyde Race
iemand ervaringen/op en aanmerkingen over de fietsen die ik heb gevonden of eventueel andere fietsen?
waar op te letten? waar rekening mee te houden qua onderhoud als ik de fiets heb.
ik heb op dit moment een bub fiets zonder versnellingen. een degelijke fiets met terugtrap rem.
echter ga ik door verandering van school en trainingslocatie dagelijks verder moeten fietsen. daarom zit ik te kijken naar een nieuwe fiets.
er zijn wel paar beperkingen waar ik mee zit.
ik ben redelijk zwaar en groot 190 lang en 110kilo.
budget van ong 800 euro
wil wel meerdere versnellingen
geen elektrische fiets
hij gaat 4-5 dagen per week op het station staan. dit schrap ik. voor naar station fietsen gebruik ik dan wel mijn oude fiets
er wordt voornamelijk op asfalt/bestrate wegen gefietst.
graag niet te veel onderdelen erop die snel slijten. en niet te moeilijk onderhoud
ik heb al een paar intressante fietsen gezien online:
Centurion City Speed 8
Trek City Dublin
Cube Hyde Pro
Cube Hyde Race
iemand ervaringen/op en aanmerkingen over de fietsen die ik heb gevonden of eventueel andere fietsen?
waar op te letten? waar rekening mee te houden qua onderhoud als ik de fiets heb.