Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMKAAS
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
Beste medetweakers,

Ik heb sinds eergisteren deze telefoon maar heb 1 groot probleempje die hopelijk door iemand hier is op te lossen, namelijk:
Mijn kalenders syncen niet! Althans, ik probeer mijn google kalenders te syncen, maar zodra ik deze aandruk en terug ga naar de kalender staat er niks.
Als ik dan weer ga kijken bij de lijst met kalenders die ik kan syncen staan ze er ook niet meer tussen. Dan moet ik eerst de kalender app sluiten en weer openen, en dan staan ze er weer voor eventjes.
Dit gebeurt zowel met de stock app als met bv Business Calender.
Ik heb het al op andere fora gevraagd en alhoewel ik steeds mensen vind met hetzelfde probleem, is er tot op heden geen oplossing gevonden.
Heeft iemand hier ervaring mee / een oplossing voor? Met deze of wellicht een andere recente android telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:56

MaDLiVe

.-Observer-.

Zie ook dit topic:
[Sony Xperia Z1 Compact] Ervaringen en Discussie

Ik heb zelf een z1c en mijn google agendas syncen allemaal probleemloos. Wellicht een wipe van je telefoon en het opnieuw proberen?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMKAAS
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
Ik zal hem resetten en kijken of dat wat doet. Het andere topic had ik deze vraag al in gesteld samen met enkele anderen, maar tot op heden werd daar niet op gereageerd, vandaar dit topic.