Hallo,
Ik heb ooit een account gehad met de naam 'MrC'. Dit account is een tijd terug 1-2 jaar terug gebanned geweest voor 1 week, wegens verkeerd taalgebruik.
Toen moest ik een mail sturen om mijn account te laten unbannen, dit vond ik toen teveel moeite en heb een nieuw account aangemaakt. Graag wil ik weer op mijn oud account verder, maar ik wil dan wel mijn feedback over laten brengen naar het ander account.
Mocht bovenstaande niet kunnen/mogen dan ga ik vrolijk verder op dit account.
Dan heb ik nog een wijziging die ik wil laten doorvoeren in mijn V&A feedback.
Meneer 'Sleafers' was 2e geworden in een veiling. Ik heb hem toen benaderd dat hij de veiling had gewonnen omdat de 1ste bieder afhaakte.
In de DM (zie onderaan bericht) naar sleafers staat letterlijk dat hij voor zijn geboden bedrag (21,50) de game voucher over mag namen.
Nu kreeg ik een negatieve feedback van sleafers omdat ik een Direct messege naar hem zou hebben toegestuurd waar in stond dat hij de code mocht overkopen voor 35 euro. Dit is niet waar.
http://gyazo.com/85752e91b060903a9f61e998103973b7 (DM)
Advertentie
Ik heb ooit een account gehad met de naam 'MrC'. Dit account is een tijd terug 1-2 jaar terug gebanned geweest voor 1 week, wegens verkeerd taalgebruik.
Toen moest ik een mail sturen om mijn account te laten unbannen, dit vond ik toen teveel moeite en heb een nieuw account aangemaakt. Graag wil ik weer op mijn oud account verder, maar ik wil dan wel mijn feedback over laten brengen naar het ander account.
Mocht bovenstaande niet kunnen/mogen dan ga ik vrolijk verder op dit account.
Dan heb ik nog een wijziging die ik wil laten doorvoeren in mijn V&A feedback.
Meneer 'Sleafers' was 2e geworden in een veiling. Ik heb hem toen benaderd dat hij de veiling had gewonnen omdat de 1ste bieder afhaakte.
In de DM (zie onderaan bericht) naar sleafers staat letterlijk dat hij voor zijn geboden bedrag (21,50) de game voucher over mag namen.
Nu kreeg ik een negatieve feedback van sleafers omdat ik een Direct messege naar hem zou hebben toegestuurd waar in stond dat hij de code mocht overkopen voor 35 euro. Dit is niet waar.
Beoordeling van sleafers over Alive11, woensdag 4 december 2013
Voldoet aan beschrijving:Score: 1 Communicatie:Score: 1Aflevering:Score: 1
Na aan zijn veiling te hebben meegedaan. ( 3de in de rij.) kreeg ik het aanbod om deze over te kopen voor €35,- ipv. mijn bieding van €22. Naar mijn mening geen reactie meer waard dus vandaar niet op hem gereageert. Zeer triest dat hij mij dan ook een slechte beoordeling geeft, terwijl hij zelf fout zit.
http://gyazo.com/85752e91b060903a9f61e998103973b7 (DM)
Advertentie
Ik heb meneer sleafers op de hoogte gebracht van dit topic, alleen verwacht ik geen reactie van hem.
Mijn feedback naar hem toe mag verwijderd worden, liever niet aangezien hij heeft gelogen.