Hallo!
Gezien ik mijn eigen PC door schuit naar mijn vriendin en zelf een andere wil hebben ben ik eens rond aan het kijken naar een andere game PC.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (DayZ SA, BF3/4, League of Legends) / streams kijken / dagelijks gebruik
Wat mag het systeem gaan kosten?
~€850,- max €950,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, toetsenbord en muis, eventueel 4GB RAM maar dat is Kingston Valueram.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb nu een AMD systeem, wil toch liever Intel weer.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet echt, zuiniger = beter, grootte maakt niet uit en geluidsniveau ook niet echt, al is minder geluid ook weer beter.
Ga je overklokken?
Nee
Wat ik zelf al in elkaar heb gezet na verschillende topics doorlezen:
Wat kan ik hier nog aan wijzigen? Huidige PC zit 12GB ram in wat het totaal niet gebruikt voor zover ik weet. Ik durf niet te zeggen of het mobo nog genoeg is en 1TB schijf zou eventueel ook genoeg zijn (huidige heeft nog 500GB over. Verder heb ik verschillende dingen over de videokaart gezien ik heb voor geen enkele een voorkeur nog.
Jullie suggesties zijn welkom!
Gezien ik mijn eigen PC door schuit naar mijn vriendin en zelf een andere wil hebben ben ik eens rond aan het kijken naar een andere game PC.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (DayZ SA, BF3/4, League of Legends) / streams kijken / dagelijks gebruik
Wat mag het systeem gaan kosten?
~€850,- max €950,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, toetsenbord en muis, eventueel 4GB RAM maar dat is Kingston Valueram.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Heb nu een AMD systeem, wil toch liever Intel weer.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Niet echt, zuiniger = beter, grootte maakt niet uit en geluidsniveau ook niet echt, al is minder geluid ook weer beter.
Ga je overklokken?
Nee
Wat ik zelf al in elkaar heb gezet na verschillende topics doorlezen:
Wat kan ik hier nog aan wijzigen? Huidige PC zit 12GB ram in wat het totaal niet gebruikt voor zover ik weet. Ik durf niet te zeggen of het mobo nog genoeg is en 1TB schijf zou eventueel ook genoeg zijn (huidige heeft nog 500GB over. Verder heb ik verschillende dingen over de videokaart gezien ik heb voor geen enkele een voorkeur nog.
Jullie suggesties zijn welkom!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 179,99 | € 179,99 |
| 1 | MSI B85M-P33 V2 | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Club3D Radeon R9 280X royalQueen | € 261,51 | € 261,51 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Closed | € 77,98 | € 77,98 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 60,94 | € 60,94 |
| 1 | Seasonic M12II 620W | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 129,- | € 129,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 892,27 | |