Help met EM4070 Sharebox

Pagina: 1
Acties:

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-01 21:24

MCP cloud

Op het web sinds 1998

Topicstarter
wie kan mij helpen met mijn Eminent EM4070 Sharebox :?

krijg het niet voor elkaar om ftp (buiten af bereikbaar) op te zetten...

Heb jaren met serv-u gewerkt, in 3min klaar......

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi

Verwijderd

Hoi fiberdordrecht,

Op T.net verwachten wij eigen inzet bij het openen van topics. Jouw topic voldoet hier op dit moment niet aan. Zo geef je geen inleiding wat een 'EM4070' is; dat moeten wij voor jou opzoeken. Verder geef je niet aan wat er precies niet lukt en wat je al hebt geprobeerd.

Aangezien je al een tijdje meeloopt op Tweakers.net, en naar eigen zeggen al sinds 1998 op het web surft, verwachten wij een betere startpost van jou.

Ik zal hem op dit moment nog niet sluiten; mits je z.s.m. je startpost uitbreidt met de gevraagde informatie.

Groeten,
CiPHER

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:42

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Jouw sharebox is een soort van mediaserver achtig iets, met ingebouwde HDD, een BT client en een FTP server. Hij heeft een eigen IP.
Wat je dus zult moeten doen is de FTP poorten in je router (meestal 20 en 21) forwarden naar je sharebox op die zelfde poorten. Tenzij je natuurlijk op de sharebox andere poorten dan 21 geconfigureerd hebt.

Dus ik zou zeggen: check je router / kabel / adsl modem even over hoe je daar poorten moet forwarden :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-01 21:24

MCP cloud

Op het web sinds 1998

Topicstarter
dat wist ik al :9

inmiddels werkt hij... :O na 2x herstarten

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads7/5303b53429af3/5303b53427bac-2014-02-18_203043.png
The Eagle schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 19:42:
Jouw sharebox is een soort van mediaserver achtig iets, met ingebouwde HDD, een BT client en een FTP server. Hij heeft een eigen IP.
Wat je dus zult moeten doen is de FTP poorten in je router (meestal 20 en 21) forwarden naar je sharebox op die zelfde poorten. Tenzij je natuurlijk op de sharebox andere poorten dan 21 geconfigureerd hebt.

Dus ik zou zeggen: check je router / kabel / adsl modem even over hoe je daar poorten moet forwarden :)