Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] v&a detail terug naar lijst geeft andere lijst

Pagina: 1
Acties:

• P-e-t-j-e
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-10 21:14

P-e-t-j-e

dapper oranje: wortheldje

Topicstarter
Ik hen een samsung sII+ waarmee ik geregeld op de v&a van tweakers zit. Als ik bijvoorbeeld op pagina 3 zit en op een product klik, en vervolens de back-knop om terug naar de lijst te gaan krijg ik een heel andere lijst. Vermoedelijk een andere pagina want die poducten heb ik al eerder gezien. Als ik dan via de vorige knop onderaan naar pagina 2 ga en dan via de volgende knop onderaan weer naar pagina 3 staat de juiste lijst er weer. Vernieuwen heef geen resultaat.

doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt

• P-e-t-j-e
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-10 21:14

P-e-t-j-e

dapper oranje: wortheldje

Topicstarter
Standaard browser. Android 4.2.2 geloof ik

[ Voor 200% gewijzigd door P-e-t-j-e op 18-02-2014 19:15 ]

doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:27

crisp

Devver

Pixelated

Probeer je cache eens te legen en te kijken of je het dan kan reproduceren?

Intentionally left blank

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:40
Ik heb al zo lang als ik een Android toestel heb last van deze bug. Alleen nooit de moeite genomen om het te melden :$

Standaard browser, Chrome, ze doen het allebei. Mijn Nexus S en mijn Galaxy S3 vertonen hetzelfde gedrag. Normale layout, responsive design, het gaat bij beide fout. Als ik vanaf pagina 3 een product open en dan met de 'back' knop terug naar de lijst ga zit ik weer wel op pagina 3, maar met veel oudere producten. Een stapje verder 'back' en dan met de 'forward' naar pagina 3 en alles klopt weer...

Een paar screenshots bij het verhaal:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/id0WCTeyEehvGua0nMtqSJ6C/full.png
Dit is hoe pagina 5 er nu hoort uit te zien. Het zijn allemaal producten van vandaag (24 januari)

Als ik op "Adobe Photoshop Elements 9.0" klik kom ik uiteraard bij de advertentie:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1wlQyNyTTJgKAUZDEmxbbYUi/full.png

Een druk op de "back" knop brengt me vervolgens hier:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GjImoeTiC85nEqLit4NWnYHP/full.png

Nog steeds pagina 5, maar dan met producten van 3 dagen terug (21 januari)

De cache legen of op refresh klikken lost het probleem eventjes op, maar ik heb het al zo lang als ik me herinner en het komt iedere keer terug. Toch niet helemaal de bedoeling lijkt me. :P

[ Voor 48% gewijzigd door Xander op 24-02-2014 20:42 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• jvd-nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-11 14:28
Ik heb ook last van deze bug. Zowel op Chrome + Windows 8.1 als Chrome + Android 4.4.

Het voelt aan alsof de 'verkeerde' pagina een gecachte pagina 3 van een vorig bezoek betreft. Ik probeer nog wat screenshots te verzamelen om dat aan te tonen.

Zou er een gelijkenis kunnen zijn met dit topic?

[ Voor 19% gewijzigd door jvd-nl op 22-06-2014 11:23 ]