Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Hulp bij goede samenstelling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedeavond,

Na het 4 jaar beluisteren van een low budget 5.1 setje ben ik daar wel klaar mee. Nu heb ik een vrij kleine kamer tot beschikking en heb ik besloten om voor een instap 2.0 setje te gaan met uitbreiding tot 2.1.

Ik heb het een en ander samengesteld, en was benieuwd wat jullie hier van vinden.

Boxen: Dali Zensor 1
pricewatch: Dali Zensor 1 2.0 (Wit, Zwart)

Receiver: Pioneer VSX-323-K
pricewatch: Pioneer VSX-323-K

Tips zijn altijd welkom! Heb de Dali Zensor 1 geluisterd, en vond het echt geweldig klinken. Prijs kwaliteit gewijs lijkt mij dit de beste keus. Nu ben ik nog niet helemaal zeker over de receiver. Het is een mooi instapmodel, maar weet niet of hij goed past bij de boxen.

Bvd
Jasper

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-11 08:15

NvM

Nevermind.

[ Voor 95% gewijzigd door NvM op 18-02-2014 18:31 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

^^^ Je doet je nickname eer aan :P

@TS: Met wat voor versterking (merk / type) heb je de Dali's beluisterd, en heb je dat met je eigen muziek gedaan? Vond je er voldoende laagweergave in zitten?

Verder de vraag wat je nu voor 5.1 setje hebt, en of je subwoofer daarvan evt te hergebruiken is mocht je dat willlen.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Volgensmij was dat een Yamaha R-S500 (zwart) of de S1000, weet het niet zeker. Heb van alles wat afgespeeld. Klonk wel goed op daarop, maar is een receiver niet beter/slimmer om te kopen?

De laagweergave had iets beter gekund, maar dat valt ook te lezen in de reviews. Dit valt nog wel op te vullen voor de sub.

Heb nu een Panasonic 5.1 home cinema set, maar hier komt geen enkel onderdeel ter sprake, de subwoofer is te klein etc etc.

• Smithkj
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-04 13:45
Ik heb in de zomer een Pioneer vsx-527 gekocht, was goede aanbieding en impuls aankoop. Zeer tevreden over, zeker voor 't geld. Maar als ik nu 'n nieuwe zou kopen zou ik wel stapje hoger gaan.

De vsx323 heeft bijvoorbeeld geen Airplay, DLNA en ook geen netwerkaansluiting. Als je die opties niet hoeft (omdat je ze niet gaat gebruiken), dan zou ik zelf op Marktplaats gaan kijken voor een zwaardere, maar wat oudere receiver: klik

Dan heb je meer vermogen voor je geld. Anders zou ik stapje opschalen naar de vsx-528 of de Denon avr X-1000. Ik denk dat je daarmee langer vooruit kunt.

Edit: nog even een toevoeging: ik heb even op basis van specs geredeneerd. ik heb een pioneer en 't geluid is prima, zeker als je vanaf een matig setje komt, ga je hier plezier van hebben! Maar als je op geluidsklank gaat kiezen zul je toch moeten gaan luisteren.

[ Voor 14% gewijzigd door Smithkj op 19-02-2014 09:25 ]

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:02

Edmin

Crew Council

get on my horse!

> CEA
Pagina: 1